Comunicat de presa
Magazinul isi asteapta clientii fideli cu o imagine proaspata, in conformitate cu noile standarde de design ale companiei, dictate direct din Danemarca. Astfel, spatiul noului magazin masoara acum aproximativ 1.100 mp, interiorul este mai luminos si mai coerent, iar in toate zonele din magazin sunt prezente instructiuni care sa ii ajute pe clienti ca ia decizia potrivita si sa le faciliteze cumparaturile.
In afara de atmosfera placuta, produsele sunt mult mai bine puse in valoare. Astfel, produsele de Sleeping – sortimentele de perne, saltele, plapumi si lenjerii de pat care constituie punctul forte al JYSK, prin varietate si calitate, sunt pozitionate strategic si accesibil, la intrarea in magazin.
Asa cum design-ul magazinelor este modernizat si adus la noi standarde, si sortimentele sunt adaptate periodic la cerintele pietei. Brandul JYSK aduce in fiecare sezon noi sortimente de mobilier, saltele, plapumi, perne si accesorii home & deco, iar in fiecare luna le propune clientilor noi produse care sa le infrumuseteze casele.
“Suntem dedicati clientilor nostri si depunem in permanenta eforturi pentru a ne adapta la cerintele si necesitatile vizitatorilor! Dorim sa intretinem un spatiu primitor in cadrul centrului comercial, pentru o experienta placuta si utila, dedicata cumparaturilor sau distractiei.
De aceea salutam initiativa JYSK si invitam cu drag toate familiile sa descopere noul magazin!”, declara Asi Kahana, Chief Executive Officer AERE RO&HU si Administrator Militari.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri