IN ACEST ARTICOL:
Noutati pentru casa ta, pentru familia ta, dar si pentru papilele gustative.

Comunicat de presa

Noul catalog are 328 de pagini si se inspira din bucuria meselor impreuna, reflectand tema de anul acesta: „Gesturile mici conteaza”. Este vorba despre momentele marunte, magice, din jurul bucatariei si nu numai. Despre gesturile mici dar pline de semnificatie pe care le facem pentru cei dragi, fara un motiv anume.

„Catalogul IKEA de anul acesta are o tema care uneste oamenii mai mult ca niciodata. O tema care vorbeste despre individualitate, dar care este universala. O tema axata pe viata in jurul bucatariei si pe acele mici momente magice care au loc in acest spatiu. Atunci cand mancam o ultima bucata de tort in timp ce toata lumea doarme. Atunci cand presaram busuiocul crescut in casa pe o farfurie plina cu paste. Sau atunci cand ii aducem cuiva drag micul dejun in pat fara un motiv special. Despre asta vorbim in noul catalog. Sarbatorim lucrurile care fac viata in jurul bucatariei sa fie mai armonioasa si ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferente. In paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucatariile, produsele pentru gatit si servit, precum si produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o tema care ne place si credem ca este extrem de relevanta si actuala pentru romani,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.

IKEA FOOD

Pentru ca mancarea joaca un rol important in catalogul de anul acesta, Restaurantul, Magazinul de Delicatese Suedeze si Bistro-ul din magazinul IKEA ii vor astepta pe consumatori cu multe noutati.

O noutate prezenta in meniul Restaurantului IKEA inca din luna aprilie este reprezentata de chiftelutele vegetariene si cele de pui, pregatite cu grija fata de oameni si de mediu. Chiftelutele de pui nu contin gluten si nici lactoza si presupun un consum redus de apa in procesul de preparare, iar cele vegetariene nu contin niciun ingredient de origine animala. De la 1 septembrie, orice meniu de chiftelute va putea fi comandat la jumatate de portie pentru copii, la jumatate din pret.

In Restaurantul IKEA, in Bistro si in Magazinul de Delicatese Suedeze vor fi disponibile incepand de la 1 septembrie noi produse hranitoare si sanatoase: iaurt inghetat la 3 lei paharul, apa fructata ce va contine cu 50% mai putin zahar fata de sucurile existente in prezent la dozatoarele cu reumplere gratuita si noi meniuri sanatoase in restaurant.

Alte noutati asteptate pe parcursul anului sunt: Ice Tea cu arome de pin si mesteacan, gustari din legume uscate si nuci in Magazinul de Delicatese Suedeze, gustari sanatoase si sandwich-uri la Bistro.

Somonul servit in restaurantul IKEA provine de la o ferma certificata ASC (Aquaculture Stewardship Council). Certificarea ASC promoveaza consumul de peste provenind din surse care respecta standarde inalte de lucru cu oamenii si mediul: venituri corecte si stabile pentru familiile de pescari din tara de provenienta, grija ca stocurile de peste sa se refaca. In plus, colaboram cu ferme care au certificare ASC si pentru produsele din peste si fructe de mare disponibile in Bistro.

Din martie 2015, deseurile organice de la restaurantul IKEA sunt trimise catre o fabrica de biogaz, iar pana in luna august, 5.840 kilograme de deseuri au fost transformate in biomasa.

Studiu IKEA despre obiceiurile de acasa

Odata cu tema noului catalog este lansata si o noua analiza IKEA Group la nivel international. Life at Home Report are ca tema activitatile de zi cu zi legate de mancare si modul in care ne influenteaza ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfasurate de Compania IKEA in casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum si pe raspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA.

Compania IKEA Romania a replicat studiul si la nivel local: cea de-a doua editie a studiului Life at Home Report cerceteaza modul in care gatesc, servesc si isi depoziteaza mancarea locuitorii din Bucuresti. Datele au fost obtinute printr-un chestionar online distribuit prin e-mail si au raspuns 1.009 persoane cu varste cuprinse intre 18 si 60 de ani.

„Inovatia si dezvoltarea produselor IKEA se inspira din momentele acasa si chiar din problemele oamenilor, pentru care incercam sa propunem solutii. Studiul de piata Life at Home Report ne ajuta sa intelegem comportamentele si perceptiile legate de mancare si de activitatile din jurul acesteia. Reusim astfel sa ajungem mai aproape de cei mai multi oameni prin produsele si mesajele potrivite,” a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.

Dintre rezultatele studiului:

• 74% dintre bucuresteni sunt curiosi sa testeze noi feluri de mancare
• Desi 79% au incredere in calitatile lor de bucatari, doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa in timpul saptamanii. Mai mult de jumatate dintre acestia (58%) spun ca timpul este principalul motiv pentru care ajung sa renunte la gatit
• In comparatie cu media indicata in sondaj pe locuitorii altor capitale, bucurestenii spun ca au fost pretentiosi cu mancarea in copilarie cu procent cu 9% mai mare
• 7 din 10 bucuresteni folosesc telefoane mobile sau tablete in timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci cand altcineva foloseste telefonul la masa
• Copiii joaca un rol important in bucatarie si in alegerea mancarii. 1 din 2 parinti crede ca este important sa implice copiii in activitatile din bucatarie si pentru 43% dintre bucurestenii intervievati, copiii au un cuvant de spus in alegerea felurilor de mancare
• Desi declara ca se bucura atunci cand gatesc alaturi de familie si prieteni (75%), foarte putini dintre bucuresteni isi pregatesc mesele impreuna (22%).

Noutati pentru toate gusturile

• Bucatariile se afla in prim-plan – Daca in trecut bucataria juca rolul traditional al camerei pentru gatit, astazi indeplineste mai multe functii. Este un spatiu in care ne adunam alaturi de familie si prieteni, acolo unde copiii isi fac uneori temele, hobby-urile prind viata si unde ne intalnim sa ne bucuram de momentele speciale petrecute impreuna in fiecare zi. Noul catalog cuprinde idei variate pentru personalizarea si organizarea bucatariei – de exemplu, sinele de perete si rafturile deschise transforma o bucatarie mica intr-o bucatarie incapatoare prin folosirea fiecarui centimetru, pana la tavan (pag. 48-49).
• Detalii si accesorii – Pentru ca fiecare incapere a casei ofera un prilej de a face gesturi mici pentru cei dragi, catalogul IKEA cuprinde o multime de idei si accesorii pentru a le pune in practica. Suportul de laptop se transforma intr-o tava perfecta pentru cinele de pe canapea (pag. 73), iar carafa cu apa se potriveste oriunde cei dragi au nevoie de hidratare sau de o bautura racoritoare (pag. 74).
• Mai multe noutati si colectii limitate – Colectia SINNERLING creata de designer-ul Ilse Crawford propune o reintoarcere catre materialele naturale prin produsele din lemn de pluta naturala, bambus, ceramica si pluta. Produsele din colectia SITTNING transforma fiecare masa intr-o experienta aparte. Sunt confectionate din materiale precum lemn de acacia, piatra, sticla si bumbac, iar formele si culorile neasteptate creeaza o atmosfera placuta. Aceste doua colectii sunt doar cateva din noutatile prezente in catalog si in magazin.

Aplicatia Catalogul IKEA

Catalogul IKEA 2016 vine si anul acesta cu extensia digitala – disponibila de pe 13 august – prin care inspiratia si produsele se muta din catalog, in casele romanilor.
• Noua functie „Plimba-te prin camera” ofera posibilitatea de a face un tur virtual in doua camere din catalog
• Prin optiunea de „Realitate Augmentata”, utilizatorii pot vedea cum arata peste 400 de produse IKEA la ei acasa
• In plus, aplicatia ofera peste 50 de filme, imagini si vizualizari de 360° ale camerelor.

Preturile mentionate in Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime si sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2015 pana la 25 august 2016.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri