comunicat de presa:
Baneasa Shopping City lanseaza toamna aceasta campania Redesign Yourself, un proiect indraznet, conceput sub forma unui reality-show digital care isi propune sa arate cum poate fi imbunatatit stilul de viata a zece clienti ai centrului comercial.
Viata inseamna evolutie, iar oamenii sunt intr-o permanenta schimbare, insa nu reusesc intotdeauna sa gaseasca resursele sau timpul necesar pentru a se automotiva, acestia avand de cele mai multe ori nevoie de sprijin din exterior pentru indeplinirea scopurilor propuse. Baneasa Shopping City intelege rolul pe care il poate avea in cadrul comunitatii si isi doreste sa devina astfel nucleul si sustinatorul principal in drumul spre schimbare.
Cei zece participanti ai campaniei au fost alesi in urma unui eveniment-experiment ce a avut loc chiar in centrul comercial, pe parcusul unui weekend, intreg conceptul fiind implementat de compania Dove.
La intrarea in mall, clientii au fost intampinati de doua porti, semnalizate cu mesajele „Sunt o persoana obisnuita” si „Sunt o persoana deosebita”. Echipa Dove si Ana Morodan, host-ul si imaginea campaniei Redesign Yourself, au intervievat individual vizitatorii Baneasa Shopping City pentru a putea selecta cele zece persoane al caror stil de viata urmeaza sa fie imbunatatit.
Campania Redesign Yourself se va desfasura in perioada 15 septembrie-15 noiembrie si implica un proces de reinventare la nivel fizic si psihic, alaturi de o echipa de profesionisti care va calauzi evolutia celor zece. Participantii vor beneficia de serviciile de consiliere de shopping si detox de garderoba oferite de Alina Pitilina si Norbert Matei, stilistii Baneasa Shopping City, dar si de sfaturi si solutii in materie de ingrijire, hair & make-up, oferite de Patio, Perfect Nails si M.A.C.
Intregul proces este sustinut si de adoptarea unui stil de viata sanatos, transformarea fizica a participantilor fiind una dintre cele mai importante si vizibile etape pe care le vor experimenta cei zece candidati. Stejarii Country Club, unicul country club din Romania, va pune la dispozitia lor 8 antrenori de fitness care, impreuna cu nutritionistul Alina Stoica vor concepe programe de antrenament si nutritie personalizate, ajutandu-i sa atinga forma fizica dorita, sa isi depaseasca limitele si sa faca o transformare personala totala, interioara si exterioara.
Totodata, pentru o transformare completa, cursurile de public speaking si de crestere a increderii de sine, oferite de compania de training Self Trust Academy stau si ele la dispozitia concurentilor. Printre acestea se numara: capacitatea de captare a atentiei, carisma, coerenta si claritatea mesajului, un bodylanguage convingator, in acord cu limbajul verbal si inteligenta emotionala.
Intreaga transformare va putea fi urmarita pe https://www.baneasashoppingcity.ro/redesign-yourself/home si pe canalul de YouTube al Baneasa Shopping City - https://bit.ly/1EXzOOq, intr-o serie de episoade saptamanale, unde se va putea vedea evolutia celor zece participanti.
„Am pornit de la ideea ca Baneasa Shopping City nu este doar un simplu centru comercial, ci un loc in care membrii comunitatii noastre isi pot indeplini dorintele si se pot dezvolta. Ne-am dorit sa oferim clientilor nostri o experienta unica, iar campania Redesign Yourself are un scop foarte nobil – acela de a ajuta zece persoane sa se reinventeze. Cu siguranta nu va fi usor, insa le vom oferi tot sprijinul nostru, le vom pune la dispozitie toate mecanismele pentru a se autodepasi si a avea, la final, rezultate de-a dreptul incredibile”, declara Ovidia Popescu, Campaign Coordinator Baneasa Shopping City.
Partenerii campaniei Redesign Yourself: Accessorize, Bigotti, Dove, FREYWILLE, Karen Millen, L’Occitane, M.A.C., Meli Melo, NIKE, PATIO, Perfect Nails, Pepper, Preciosa, Raw’z, Self Trust Academy, Sensiblu, Stejarii Country Club, Trends by Adina Buzatu, Weekend Max Mara.
Echipa de proiect este formata din:
Alexandru Bogdan – Marketing Director
Ovidia Popescu – Campaign Coordinator
Alina Pitilina & Norbert Matei – Stilisti
Catalin Opritescu – Producator
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri