Comunicat de presa
Brandul Nestlé Fitness lanseaza in luna octombrie o noua campanie de lupta impotriva cancerului de san. Campania #HandsOn incurajeaza femeile sa-si verifice singure sanii o data pe luna pentru detectarea in faza incipenta a cancerului de san. Campania face parte dintr-o initiativa globala a brandului Nestlé Fitness, care este dedicata cresterii gradului de constientizare a cancerului de san.
In cadrul campaniei, Nestlé Fitness lanseaza un nou video https://on.fb.me/1UJ7dOu care surprinde de cate ori femeile isi verifica telefoanele mobile pe tot parcursul zilei, dar uita de cele mai multe ori de cea mai importanta verificare periodica – cea care ar putea sa le salveze viata – examinarea sanilor. Nestlé Fitness incurajeaza femeile sa se alature campaniei #HandsOn si sa posteze, pe toate canalele de socializare, o imagine cu ele cu mana in dreptul sanilor, impreuna cu hashtag-ul #HandsOn.
"Campania cu tema #HandsOn din acest an se doreste a fi un nou semnal pentru toate femeile si, totodata, o invitatie de a lupta impreuna impotriva cancerului de san. Prin participarea la crosul Casiopeea cu tema „Invingatorii poarta roz”, ajutam femeile care au nevoie de proteze mamare, si, de asemenea, dorim sa le incurajam sa se auto-examineze si sa lupte pentru diagnosticarea precoce a cancerului de san. In Romania, campania Pink Ribbon, sustinuta de brandul Nestlé Fitness, este deja la cel de-al doilea an si speram sa atinga aceeasi notorietate ca si anul trecut, scopul nostru fiind, ca pe termen lung, sa putem ajuta la convingerea femeilor din Romania despre importanta auto-examinarii periodice a sanilor, dar si despre importanta unui control medical anual, lasand toate temerile la o parte”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé Romania.
Cancerul de san este cel mai frecvent cancer la femei la nivel mondial, potrivit Organizatiei Mondiale a Sanatatii. Depistarea precoce ramane modul cel mai important de a imbunatati rata de supravietuire a pacientilor cu cancer de san. Incepand cu anul 2008, la nivel mondial incidenta cancerului de san a crescut cu mai mult de 20%, iar mortalitatea cu 14%.
„Ne bucuram ca si anul acesta prin parteneriatul cu Nestlé Fitness vom ajuta mai multe femei sa lupte impotriva cancerului de san. Este foarte importanta depistarea timpurie a acestei afectiuni pentru ca rata de supravietuire la 5 ani sa fie de 98% . De asemenea, 20% din cazuri sunt detectate prin auto-examinare , insa trebuie sa luam in calcul si celelalte metode de depistare (examinare de medic, mamografie, ecografie mamara)”, a declarat Dr. Marina Otelea, presedintele Asociatiei Casiopeea.
Mai multe informatii despre campania #HandsOn – Nestlé Fitness sunt disponibile pe pagina de Facebook Nestlé Fitness si pagina de brand https://nestle-fitness.com/ro/, iar detalii despre crosul Casiopeea gasiti pe www.casiopeea.org.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri