Comunicat de presa
Reteta McVitie’s - mai buna si diversificata in timp
McVities Webstock.jpgMcVitie’s au fost produsi pentru prima data in anul 1892 de Sir Alexander Grant, dupa mai bine de 50 de ani de experienta in producerea biscuitilor. De atunci, reteta originala a fost permanent imbunatatita, s-au redus grasimile si zaharurile si au fost create numeroase sortimente noi. In 1925 au fost realizati primii biscuiti digestivi cu ciocolata, in 1985 a urmat gama McVitie’s HobNobs – biscuitii cu ovaz, o alta inovatie McVitie’s, iar in 1987 varianta lor cu ciocolata si lapte.
In prezent, acesti biscuiti fara arome artificiale sau coloranti, produsi din ingrediente atent selectionate, cu faina de grau, faina integrala si bicarbonat de sodiu, bogati in fibre (3,6%) si elemente nutritive sunt cei mai indragiti biscuiti englezesti, aflati in topul preferintelor consumatorilor din peste 100 de tari. In Marea Britanie, biscuitii digestivi sunt consumati cu ceai, in Suedia sunt savurati cu branza, iar in Italia cu cafea, la micul dejun. Cei mai multi insa au descoperit noi posibilitati de a-i consuma, cum ar fi in cheesecake, budinca sau fursecuri.
„Biscuitii McVitie’s au o traditie de peste 120 de ani si sunt consumati in intreaga lume datorita continutului bogat in fibre, a ingredientelor sanatoase si a numarului de calorii scazut, dar si datorita ritualului de consum: cu ceai, cafea sau fresh de portocale. Nu doar ca sunt un start bun la inceput de zi sau ca gustare la scoala, la serviciu ori in drum spre activitatile zilnice, ci pot fi si o baza perfecta pentru o tarta cu branza si fructe sau alt desert savuros. Am lansat acest brand cunoscut si apreciat pentru a le oferi celor mici si familiilor lor oportunitatea de a savura o gustare sanatoasa, care-ti da energie de fiecare data cand ai nevoie” a declarat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.
Provocarea McVitie’s – „Descopera originalul”
Pe parcursul lunii octombrie, in diverse spatii publice din Bucuresti si in cadrul Academiei de Studii Economice, McVitie’s va desfasura campania „Descopera originalul”, ce va consta in actiuni de cunoastere a brandului si degustare sortimente disponibile in Romania, cu posibilitatea de a castiga premii tentante.
Pentru cei care prefera gustul clasic de biscuiti, exista varianta McVitie’s Original Digestive, iar pentru aceia care prefera varianta cu mai putine calorii, McVitie’s Original Digestive Light le ofera gustarea dorita. Cei care au pofta de ciocolata pot alege intre varianta de ciocolata cu lapte si ciocolata neagra.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri