comunicat de presa:
Vegeta, brandul ce a creat o noua categorie pe piata bazelor pentru mancaruri devenind denumirea generala pentru aceasta categorie, produce anual 23.000 de tone de produs Vegeta, ce se transforma in peste 2 miliarde de portii de mancare pe mesele consumatorilor. Experientele de gatit oferite sunt esentiale pentru brandul Vegeta, iar noul design al ambalajului Vegeta vine dupa o analiza atenta a consumatorilor si preferintelor acestora. Astfel, Vegeta isi imbogateste continuu cunostintele despre toate bucatariile lumii, adaptandu-se prin experienta si expertiza cerintelor specifice fiecarei piete.
Pornind de la atributele definitorii pentru brand, design-ul pachetului Vegeta legume reinterpreteaza elementele cheie intr-o noua abordare. Imaginea bucatarului simbol pentru Vegeta este astfel stilizata alaturi de cea a legumelor din reteta Vegeta, prinzand mai mult contur si culoare. Noul ambalaj Vegeta introduce elemente vizuale, de la eticheta originalitatii din anul 1959, pana la repozitionarea logo-ului Podravka langa Vegeta pentru a crea o sinergie, elemente ce transmit valorile de baza ale brandului: bogatia gustului, inspiratie, creativitate si gustul excelent. Intregul design este completat de albastrul intens si vibrant asociat cu brandul Vegeta in perceptia tuturor consumatorilor, noul ambalaj dorind sa inspire si sa incurajeze consumatorii sa inceapa noi povesti culinare.
„Vegeta incurajeaza consumatorii sa incerce retete si modalitati noi de preparare pe care sa le impartaseasca cu ceilalti si de aceea ne-am dorit sa oferim mai multa creativitate in bucatarie, alaturi de experienta unui gust superior ce inspira la preparea unor mancaruri deosebite. Odata cu modificarea design-ului ambalajului Vegeta legume, ne dorim sa oferim un aer mult mai modern, proaspat si natural unui produs care a facut traditie. Incercam sa tinem pasul cu generatia tanara si sa ne adaptam cerintelor pietei si, de aceea, noul ambalaj Vegeta isi propune sa fie atractiv si inspirational prin elemente premium”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka Romania.
Vegeta legume in noul design de pachet este disponibil pe piata din Romania din luna octombrie in varianta de 500g, urmand ca treptat schimbarea sa se produca si pentru ambalajele Vegeta de 125g, 250g si 1 kg.
Noul ambalaj a fost dezvoltat pentru a intampina asteptarile pe care consumatorii le au de la produsele Vegeta, calitatea garantata de experienta, atat din punct de vedere al gustului, cat si al design-ului.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate