comuncat de presa
In 10 ani de activitate in Romania, Hame a atins cifra de afaceri de 16,4 mil EUR, dublandu-si vanzarile in ultimii 4 ani. Obiectivul pentru 2015 este sa mențina trendul crescator al cifrei de afaceri (crestere in 2014 de 13% fața de 2013 si de 129% fața de 2010) si sa incheie anul cu o crestere de pana la 10% (high single digit). La baza cresterilor prognozate stau inovația in produs, comunicarea neconvenționala si adresarea unui nou segment de consumatori.
Strategia multianuala de crestere bazata pe adaptare la specificul local
„Strategia care a stat la baza acestor rezultate a constat in inovare atat la nivel de produs, cat si la nivel de comunicare, conceptele fiind dezvolate si produse in Romania. Fiind singura țara cu caracter latin din grupul Hame Holding, s-au facut eforturi susținute de adaptare la specificul local ”, declara Sorin Bozdog, General Manager Hame Romania.
Acum, Hame Romania sarbatoreste cei 10 ani de activitate prin lansarea gamei de produse premium Hame Select. Compania a dezvoltat local o serie de rețete de calitate superioara, acoperind mai multe segmente din categoria conserve: conserve cu conținut ridicat de carne (95% carne de porc si 92% carne de vita), ready meal-uri ce au la baza rețete cu specific local (ardei umpluți, sarmale, gulas sau fasole cu costița/carnaciori) si pate de ficat fara coloranți, conservanți sau potențiatori de gust.
Hame Select – noua gama pentru consumatorii urbani
Hame Select se adreseaza consumatorilor cu nivel salarial mediu si ridicat, din zonele urbane, avand un stil de viața activ, orientați catre cariera. Timpul lor liber este limitat, drept urmare prețios. Nu si-l irosesc in bucatarie, ci aleg sa si-l petreaca impreuna cu prietenii sau familia. Sunt persoane informate, la curent cu noutațile si acorda atenție regimului alimentar, pledand pentru calitate si nu cantitate.
Lansata sub umbrela brand-ului Hame, brand cunoscut ca fiind modern si inovator, noua gama include pate-uri de ficat avand rețete fara coloranți, conservanți sau potentiatori de gust, ambalate in cutii de aluminiu usor de desfacut, la gramaje mici de 75g, ideale pentru un mic dejun diversificat. Pe langa rețetele clasice din ficat de pui si porc, gama include si rețete avand 25% ficat de gasca, rața si curcan (procent superior mediei existente in piața). In segmentul conserve de carne, Hame Select este prezent cu doua produse din carne de porc si vita, ambele avand rețete cu conținut ridicat de carne: 95% carne de porc si 92% carne de vita.
Hame Select STEAK sunt produse din categoria ready meal-uri ce au ca ingredinete principale pulpa de porc si vita si pieptul de curcan. Rețetele asigura cu succes un pranz sau o cina consistenta, consumatorii trebuie doar sa adauge o salata sau orice alta garnitura prefera. Tot din segmentul ready meal fac parte si produsele Hame Select - ardei umpluți, sarmale, gulas sau fasole cu costița/carnaciori. Aceste produse au la baza rețete apreciate de consumatorii romani, insa sunt rețete ce necesita timp relativ mare de preparare. Hame Select vine, astfel, in intampinarea nevoii consumatorilor de a se bucura de mancarurile preferate fara a pierde timp cu prepararea.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri