Comunicat de presa
Hamé a inceput activitatea de productie pe piata romaneasca in 2005, odata cu preluarea fabricii de la fosta firma Romconserv SRL.
In 10 ani de activitate in Romania, Hamé a atins cifra de afaceri de 16,4 mil EUR, dublandu-si vanzarile in ultimii 4 ani. Obiectivul pentru 2015 este sa mentina trendul crescator al cifrei de afaceri (crestere in 2014 de 13% fata de 2013 si de 129% fata de 2010) si sa incheie anul cu o crestere de pana la 10% (high single digit). La baza cresterilor prognozate stau inovatia in produs, comunicarea neconventionala si adresarea unui nou segment de consumatori.
Strategia multianuala de crestere bazata pe adaptare la specificul local
„Strategia care a stat la baza acestor rezultate a constat in inovare atat la nivel de produs, cat si la nivel de comunicare, conceptele fiind dezvolate si produse in Romania. Fiind singura tara cu caracter latin din grupul Hamé Holding, s-au facut eforturi sustinute de adaptare la specificul local ”, declara Sorin Bozdog, General Manager Hamé Romania.
Acum, Hamé Romania sarbatoreste cei 10 ani de activitate prin lansarea gamei de produse premium Hamé Select. Compania a dezvoltat local o serie de retete de calitate superioara, acoperind mai multe segmente din categoria conserve: conserve cu continut ridicat de carne (95% carne de porc si 92% carne de vita), ready meal-uri ce au la baza retete cu specific local (ardei umpluti, sarmale, gulas sau fasole cu costita/carnaciori) si pate de ficat fara coloranti, conservanti sau potentiatori de gust.
Hamé Select – noua gama pentru consumatorii urbani
Hamé Select se adreseaza consumatorilor cu nivel salarial mediu si ridicat, din zonele urbane, avand un stil de viata activ, orientati catre cariera. Timpul lor liber este limitat, drept urmare pretios. Nu si-l irosesc in bucatarie, ci aleg sa si-l petreaca impreuna cu prietenii sau familia. Sunt persoane informate, la curent cu noutatile si acorda atentie regimului alimentar, pledand pentru calitate si nu cantitate.
Lansata sub umbrela brand-ului Hamé, brand cunoscut ca fiind modern si inovator, noua gama include pate-uri de ficat avand retete fara coloranti, conservanti sau potentiatori de gust, ambalate in cutii de aluminiu usor de desfacut, la gramaje mici de 75g, ideale pentru un mic dejun diversificat. Pe langa retetele clasice din ficat de pui si porc, gama include si retete avand 25% ficat de gasca, rata si curcan (procent superior mediei existente in piata). In segmentul conserve de carne, Hamé Select este prezent cu doua produse din carne de porc si vita, ambele avand retete cu continut ridicat de carne: 95% carne de porc si 92% carne de vita.
Hamé Select STEAK sunt produse din categoria ready meal-uri ce au ca ingrediente principale pulpa de porc si vita si pieptul de curcan. Retetele asigura cu succes un pranz sau o cina consistenta, consumatorii trebuie doar sa adauge o salata sau orice alta garnitura prefera. Tot din segmentul ready meal fac parte si produsele Hamé Select - ardei umpluti, sarmale, gulas sau fasole cu costita/carnaciori. Aceste produse au la baza retete apreciate de consumatorii romani, insa sunt retete ce necesita timp relativ mare de preparare. Hamé Select vine, astfel, in intampinarea nevoii consumatorilor de a se bucura de mancarurile preferate fara a pierde timp cu prepararea.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri