Comunicat de presa
Consumatorii sunt invitati sa intre pe website-ul www.ganduritandre.ro, unde isi pot exprima gandurile prin intermediul unor poezii tandre si inedite, scrise in colaborare cu poetul Iv cel Naiv. Poeziile pot fi imprimate pe diferite decoratiuni de Craciun, pe care iubitorii de ciocolata le pot trimite, dar si descarca, de pe website. Astfel, atat cei care primesc, dar si cei care trimit decoratiunile, le pot folosi pentru a-si impodobi bradul si casa de Craciun.
„Prin aceasta campanie, vacuta mov Lila ii inspira pe consumatori sa transmita ganduri tandre in versuri, pentru a adauga Craciunului un strop de magie. Campania ne reaminteste ca spiritul adevarat al Craciunului inseamna cat mai multe clipe de bucurie alaturi de familie si prieteni. Ce poate fi mai frumos decat sa ai bradul impodobit de dovezi de tandrete din partea celor dragi? Lila ne indeamna sa scoatem la lumina acea parte dulce din noi si sa aducem mai multa tandrete in viata noastra si a celor apropiati₺, a declarat Alexandra Busuioc, Jr. Brand Manager Milka SCE, Mondelez Romania.
Campania este sustinuta de activari creative in mediul online, pe platforma www.ganduritandre.ro, pe panouri stradale, in reviste si in magazine, de unde consumatorii pot achizitiona produse Milka special destinate perioadei de sarbatori. Produsele de Craciun includ pachete promotionale, un mix atractiv de produse Milka alaturi de o cana cadou, care pot fi oferite celor apropiati. Portofoliul de produse din sezonul de iarna cuprinde si in acest an surprize si oferte speciale: indragitele figurine Mos Craciun, bomboanele asortate de pom Milka intr-o cutie cu 4 sortimente, bomboanele Milka cu Oreo, tabletele de ciocolata Milka Sweet Winter.
In acest sezon, in luna noiembrie si prima saptamana din luna decembrie, ciocolata Milka a avut o crestere de vanzari in volum de peste 25% fata de anul anterior. Astazi, Milka este una din marcile simbol - de „miliarde de dolari”- ale Mondelēz International. De la prima tableta cu „lapte din Alpi” de 100g, care continua sa fie cel mai bine vandut produs al Mondelēz, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorintele iubitorilor de ciocolata cu arome atractive, in diferite segmente. Inovatia la nivel de produs, in comunicare si excelenta in executie, la nivel de magazin, au jucat un rol important in succesul ciocolatei Milka, in Romania.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate