Comunicat de presa
In acest an se implinesc 60 de ani, de cand Tefal confirma chiar primele sale obiective: de a fi un simbol al inovatiei si de a anticipa nevoile consumatorilor, pentru a le oferi produsele de care au nevoie.
Inovatia sta la baza strategiei Tefal inca de la infiintarea sa. Dupa obtinerea patentului pentru “tigaia care nu lipeste” in 1954, inginerul francez Marc Grégoire a creat Tefal in 1956 si a deschis prima sa fabrica in suburbia Parisului. Este inceputul succesului: 100 de tigai pe zi, cu noul invelis antiaderent. Inovatia sa vizeaza procesul de acoperire al discului de aluminiu cu PTFE, prin tratarea sa cu acid hidrocloric. Rezultatul este o tigaie antiaderenta, ce va revolutiona vietile a milioane de familii din intreaga lume, transformand gatitul intr-o activitate simpla si placuta.
Tefal reteta succesului: inovatie continua
Timp de 60 de ani, procesul neintrerupt de cercetare si inovare Tefal a contribuit la cresterea calitatii vietii consumatorului, ajutandu-l totodata pe acesta, sa se adapteze mai usor la tendintele si schimbarile societatii.
De la fotografia din 1961 ce o surprinde pe Jackie Kennedy iesind dintr-un magazin din New York cu o tigaie Tefal in mana, la fierul de calcat Supergliss cu talpa din Durilium (un nou invelis rezistent la zgarieturi si murdarie), lansat in 1986, la Actifry, atat de celebru acum in intreaga lume, datorita postarii din 2013 a celebrei prezentatoare TV Oprah Winfrey pe reteaua sa de socializare, prin care mentiona cat de mult i-a schimbat acest produs viata, Tefal a cautat sa-si asculte intotdeauna consumatorii, tocmai pentru putea anticipa schimbarile din stilul lor de viata pentru a le oferi produse adecvate noilor cerinte.
Si nu are de gand sa se opreasca aici!
Un an incarcat de emotii #Tefal60de ani
Pentru a le multumi consumatorilor pentru incredere si loialitate, Tefal a pregatit pentru acest an o serie de evenimente ce se vor desfasura atat in mediul online, cat si in magazine.
“In 1963 Tefal a avut stralucita idee de a creea Ziua Clatitelor (Crepe Day). De atunci, in fiecare an pe 2 februarie, Tefal vinde in intreaga lume milioane de tigai de clatite. Anul trecut, am implementat acest concept si pe piata din Romania, iar in martie anul acesta vom lansa cea de-a doua editie a acestui eveniment atat de apreciat, oferindu-le fanilor nostri produse aniversare exclusive si pregatindu-le multe surprize si evenimente cu premii atractive.”, mentioneaza Ivo Grozdanov, General Manager Groupe SEB, Europa Centrala si de Sud.
Acceseaza viitorul alaturi de Tefal
Electrocasnicele interconectate reprezinta viitorul. De la oale sub presiune, tigai si aparate de gatit digitale, produsele Tefal care vor fi lansate in perioada urmatoare, vor permite consumatorilor sa-si adapteze metoda de gatit la propriile ingrediente sau retete. Aceste produse sunt dezvoltate cu scopul de a face viata mai usoara consumatorilor, ajutandu-i sa obtina intotdeauna rezultatele dorite.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate