IN ACEST ARTICOL:
Renumitul brand al companiei Hasbro continua sa inregistreze cresteri in vanzari dupa sase decenii!

comunicat de presa

Play-Doh, unul dintre cele mai longevive branduri de jucarii din lume, implineste anul acesta 60 de ani! Astfel, super-plastilina Play-Doh se numara printre cele mai de succes branduri din portofoliul Hasbro, cu peste 3 miliarde de cutii vandute in intreaga lume din 1956 pana acum.

De mai bine de jumatate de veac, Play-Doh a oferit copiilor si parintilor milioane de momente de distractie creativa si nenumarate ore petrecute in familie. Super-plastilina ramane in topul celor mai apreciate jocuri din lume, fapt dovedit cresterea profitului anual cu peste 10% timp de trei ani consecutiv, inclusiv o crestere cu 32% a profitului din 2015 la nivel mondial.

Unul dintre secretele Play-Doh este chiar simplitatea sa. Colorata super-plastilina, extrem de maleabila si 100% netoxica le ofera celor mici cel mai sigur si distractiv mod de a-si exprima creativitatea asa cum isi doresc,” a declarat Ana Szabadszalasi, Brand Manager Hasbro.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Let’s play cu noile colecții la Mega Mall! Fii un trendsetter în propria aventură către un look fresh Magazinul București a prins viață la „Press Play for Beauty”: cel mai mare eveniment de beauty experience din vara aceasta Levi’s readuce în actualitate anii ’80 și ‘90, dar cu un twist modern, pentru colecția  primăvară/vară 2025

Secretul longevitatii Play-Doh

Pentru a ramane in topul preferintelor timp de 60 de ani, Play-Doh si-a pastrat la baza caracterul simplu si distractiv, dar a reusit sa aduca de fiecare data noi experiente pentru cei mici. Inovatiile propuse de brand, precum crearea unor seturi dedicate eroilor Marvel, au ajutat Play-Doh sa fie mereu in ton cu preferintele copiilor.

„Indiferent daca folosesc doar cutiile individuale de plastilina sau seturile Play-Doh mai complexe, copiii au ocazia de a-si crea propria poveste, dandu-i formele si culorile pe care ei si le imagineaza. Play-Doh este unul dintre putinele branduri de pe piata care ofera aceasta posibilitate si tocmai de aceea suntem optimisti in ceea ce priveste popularitatea sa pe termen lung”, a spus Ana Szabadszalasi.

In 2016, Play-Doh continua sirul inovatiilor, printr-o noua gama de seturi cu figurine care aduc creativitatea celor mici in lumea unui orasel colorat: Play-Doh Town.

Nu contează scorul, bucurați-vă de meci! România și Olanda au oferit un spectacol de neuitat la EURO 2024 dm drogerie markt răsplătește loialitatea clienților în aplicație cu oferte și reduceri exclusive Carrefour România și Asociația InspirAction susțin educația din România

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri