comunicat de presa:
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, marcheaza aniversarea a 25 de ani de la infiintarea business-ului prin lansarea a trei produse ce au la baza extracte din trei flori ce reprezinta principalele atribute ale companiei.
„Odata cu aniversarea a 25 de ani de la infiintarea companiei, ne-am dorit sa le aratam clientelor multumirea si aprecierea noastra ca ne sunt alaturi. Astfel, am creat trei produse deosebite care au la baza exact ingredientele speciale ale business-ului nostru: traditia, implinirea si pasiunea”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Astfel, compania a ales trei extracte de flori care semnifica cele trei atribute principale ale Cosmetic Plant: narcisa, crinul si floarea pasiunii. Narcisa este floarea care transmite la ideea de traditie a brandului ce a luat nastere in urma cu 25 de ani, in timp ce crinul semnifica implinirea in ceea ce priveste calitatea si aprecierea produselor de catre cliente, iar floarea pasiunii este cea care reprezinta pasiunea ce este adaugata in fiecare gama lansata.
„Dincolo de semnificatia pe care o are fiecare dintre aceste trei flori, alegerea a fost facuta si datorita efectelor benefice pe care ingredientele active din acestea le au asupra tenului. Astfel, extractul de narcisa are efect de hidratare, cel de crin are actiune antiiritanta si regeneranta a tenului, iar cel de floarea pasiunii are efect antioxidant si de calmare a pielii iritate”, a subliniat Susana Laszlo.
Primul dintre cele trei produse aniversare lansate de Cosmetic Plant este Crema hidratanta de zi cu extract de flori de narcisa, destinata tenului normal/mixt. Avand o structura lejera, crema se absoarbe usor, hidrateaza si protejeaza tenul impotriva imbatranirii, furnizeaza energia necesara mentinerii tineretii pielii si previne aparitia ridurilor. In plus, extractul din flori de narcisa si Hydrovitonul au un rol important in mentinerea echilibrului hidric normal al pielii. Coenzima Q10 protejeaza impotriva actiunii radicalilor liberi, stimuleaza productia de energie la nivel celular si incetineste formarea ridurilor. De asemenea, datorita uleiurilor vegetale de germeni de grau si samburi de struguri, si a vitaminei A, noua crema confera proprietati emoliente si ajuta la restabilirea elasticitatii pielii.
Cel de-al doilea produs este Crema antirid de zi cu extract de flori de crin, bogata in ingrediente regeneratoare si antirid ce readuc tenului confortul optim. Extractul de flori de crin are actiune antioxidanta, antiiritanta si de calmare a pielii uscate. Principiul activ antirid, Matrixyl® Synthe’ 6TM, cu eficienta dovedita prin testele in-vitro si in-vivo efectuate de producatorul ingredientului activ, stimuleaza sinteza componentelor matricei extracelulare (acid hialuronic, colagen, fibronectina), uniformizeaza relieful pielii si reduce suprafata acoperita de riduri cu pana la 28%. Uleiurile vegetale din compozitie (ulei de samburi de struguri, ulei de germeni de grau, ulei de masline bio) contribuie si ele la protejarea, hranirea, restructurarea si imbunatatirea gradului de hidratare a pielii. Vitamina E, impreuna cu filtrele solare, protejeaza impotriva efectului nociv al radiatiilor ce cauzeaza imbatranirea prematura a pielii. Aceasta crema este desinata tenului normal/uscat.
Al treilea produs, ce semnifica pasiunea, este Crema antiaging de zi cu extract de floarea pasiunii. Destianta tenului normal/uscat, aceasta reface fermitatea tenului, il protejeaza impotriva imbatranirii premature si previne aparitia ridurilor, lasandu-l catifelat si suplu. Extractul de floarea pasiunii are actiune antioxidanta, precum si de calmare a pielii iritate. Uleiul de samburi de struguri si uleiul de argan regenereaza si restructureaza pielea, iar datorita continutului in vitaminele A, E, F, B5, crema hidrateaza, regenereaza, intensifica elasticitatea pielii si stimuleaza reinnoirea celulara.
Toate cele trei noi produse nu contin parabeni, coloranti si parafine si vor putea fi gasite in cele mai mari 14 magazine din reteaua Auchan, Cora – Romania Hypermarche, DM DrogerieMarkt, farmacii si magazine naturiste din tara, cat si in shopul online al companiei - shop.cosmeticplant.ro, timp de sase luni.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri