Comunicat de presa
Milka Collage Caramel si Biscuit este o combinatie speciala intre ciocolata Milka, bucatele de caramel usor sarat, biscuit crocant si ciocolata intensa, intr-un interior cremos. Milka Collage Zmeura si Alune aduce ca noutate gustul irezistibil al ciocolatei Milka, intr-un mix de bucati de zmeura si alune caramelizate.
”Cele doua sortimente de ciocolata impreuna cu o felicitare personalizata cu cateva versuri tandre pot fi un cadou special pentru femeile dragi din viata noastra. Pentru a-i inspira pe consumatori sa-si exprime sentimentele intr-un mod unic, in aceasta luna dedicata femeilor, am lansat campania intitulata “Spune-i altfel ca e speciala”. Invitam iubitorii de ciocolata sa intre pe www.orasultandretii.ro si sa ofere un colaj de versuri tandre scrise de poetul Iv cel Naiv”, declara Lavinia Ghinescu, Brand Manager Tablets SCE (South Central Europe).
Campania este sustinuta in perioada 1-9 martie de activari in magazine, unde consumatorii pot achizitiona produse de ciocolata Milka, Poiana si primi premii garantate (felicitari personalizate, cercei cu pietre Swarovski etc.), iar prin tragere la sorti, camere foto pentru a putea pastra amintirile speciale cu cei dragi.
Inca de la lansarea sa in 1901 la Loerrach in Germania si pana astazi, Milka a cucerit generatii intregi din intreaga lume, devenind marca de ciocolata cel mai usor de recunoscut, atat prin ambalajul sau, cat si prin gustul inconfundabil. In acest moment, ciocolata Milka este vanduta in peste 15 tari, mai mult de 150.000 de produse Milka fiind vandute in fiecare ora la nivel mondial.
Astazi, Milka este una dintre marcile simbol - de „miliarde de dolari” - ale Mondelēz International. De la prima tableta cu „lapte din Alpi” de 100g, care continua sa fie cel mai bine vandut produs al Mondelēz, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorintele iubitorilor de ciocolata cu arome atractive, in diferite segmente. Inovatia la nivel de produs, in comunicare si excelenta in executie, la nivel de magazin, au jucat un rol important in succesul ciocolatei Milka, in Romania. Succesul ciocolatei Milka s-a reflectat si in cresterea cu 3.2 pp a cotei de piata (in valoare)* in trimestrul patru din 2015 vs aceeasi perioada a anului 2014.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate