comunicat de presa
TEZYO, noul concept de magazin by OTTER Distribution, demareaza campania Pantofi cu Pereche , care se va desfasura in perioada 7 aprilie – 8 mai. Campania este prima actiune dintr-o serie de activari ce au ca obiectiv principal consolidarea pozitionarii brand-ului ca si consultant de stil, ce vine in ajutorul clientilor sai in descoperirea stilului personal prin diverse actiuni sustinute de o serie de parteneri, fashion bloggeri si consultanti de stil.
Primavara aceasta, TEZYO isi doreste sa devina consultantul tau de stil si te ajuta sa iei cele mai bune decizii in ceea ce priveste construirea unei tinute potrivite, in functie de diferite contexte in care te afli. Practic, la TEZYO ai parte de surprize „cu pereche”, orice client este rasfatat si primeste, pe langa produsul achizitionat, o surpriza speciala, sfaturi, un mini-ghid de stil, si mai ales sansa de a participa la un workshop de stil personalizat, sustinut de catre Ana Morodan, gandit si structurat special pentru clientii TEZYO.
Filip Schwartz, Owner al grupului OTTER Distribution: ”TEZYO sustine stilul autentic si libertatea de exprimare, este un brand despre stilul si alegerile personale ale fiecaruia, exprimarea emotiilor, despre identificarea cu tine insuti. Prin lansarea campaniei Pantofi cu Pereche, TEZYO vine in intampinarea clientilor preocupati de a-si pune in evidenta propriul stil cu produse si branduri cu personalitate si atitudine oferind, in acelasi timp, sfaturi utile si idei noi pentru cei care doresc sa isi reimprospateze garderoba, in noul sezon.”
Campania Pantofi cu Pereche include componente de comunicare online si offline, pentru categorii de publicuri tinta cat mai diverse. Accesand www.tezyo.com sau pagina de facebook TEZYO la www.facebook.com/tezyoshoes, clientii vor putea afla toate detaliile campaniei si vor avea posibilitatea de a se inscrie la newsletterele TEZYO pentru a fi la curent cu ultimele noutati si tendinte de stil.
In plus, in mall-urile in care magazinul TEZYO este prezent, vizitatorii TEZYO se vor putea bucura de o pauza de distractie cu stil, la fun corner-ul TEZYO, unde vor putea imortaliza momentul petrecut alaturi de prietenii de shopping creand gif-uri amuzante pe ritmuri de muzica antrenanta si vor primi imprimate fotografiile preferate. Mai mult decat atat, toti vizitatorii care ajung la fun corner-ul TEZYO sau in magazine vor primi din partea TEZYO un cod pantone transformat in ghid de stil pentru sezonul cald, cu sfaturi pentru asortarea culorilor in moduri potrivite stilului personal.
In magazinele TEZYO din AFI Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City si Shopping Mall Timisoara vor fi organizate workshop-uri de stil, sustinute de catre Ana Morodan, fashion blogger si style consultant, pentru publicul interesat de tendintele in fashion si lifestyle. Pentru a obtine o invitatie de participare la unul dintre aceste workshop-uri de stil, cei interesati se vor inscrie online pe www.tezyo.com, unde vor afla conditiile de participare.
In acest an, reteaua TEZYO a crescut la patru magazine, 3 in cele mai importante complexe comerciale in Bucuresti (Baneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni si Promenada) si inca un magazin nou, lansat in Timisoara (Shopping City Timisoara). Desi la inceput, magazinele TEZYO se bucura deja de un feedback promitator din partea clientilor, motiv pentru care compania pregateste planuri de extindere in intreaga tara, chiar din acest an.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri