Comunicat
„Conform studiilor noastre, Farmec este primul brand ales de romani in procesul de achizitie al unui produs de epilare, cu o cota de piata de 48,9% in volum si de 42,8% in valoare. Continuam sa ne surprindem consumatorii anul acesta cu o noua gama de produse depilatoare venind astfel in intampinarea celor mai diversificate nevoi si preferinte. Pe langa actiunea rapida si eficienta, noile depilatoare au si proprietati hidratante, emoliente si calmante”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.
Gama contine 4 subgame diferentiate prin specificitatea produselor in functie de tipul de piele: depilatoare cu extract de Orhidee concepute pentru pielea normala; cu extract de Argan destinate pielii deshidratate; cu extract de Vanilie potrivita pielii sensibile.
In noua gama se gasesc si produse special realizate pentru adolescenti: depilatoare cu extract de Zmeura pentru pielea sensibila, si pentru barbati - crema depilatoare cu Boswellia Serrata.
Noile depilatoare Farmec cu eficienta sporita si actiune rapida se intind uniform pe piele, indeparteaza rapid firele de par, au o toleranta cutanata mult imbunatatita si sunt bogate in principii active ce confera pielii hidratare, catifelare si protectie. De asemenea, acestea contin parfumuri placute si confera o senzatie de prospetime pielii, in doar 3 minute de la aplicare.
Mai multe informatii despre noua gama de depilatoare Farmec gasiti pe site-ul companiei si pe pagina de Facebook.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri