comunicat de presa:
Rimmel London anunta o noua prezenta fresh in portofoliul sau de ambasadori de brand. Model si actrita multi-talentata, Cara Delevingne face parte de acum din familia Rimmel. Starul in varsta de 23 de ani, nascuta in Londra, va fi protagonista unor campanii cool de promovare a brandului.
Faimoasa pentru look-ul indraznet si stilul care o pozitioneaza ca trend-setter, Cara este imaginea perfecta pentru a reprezenta brandul Rimmel London. Pe langa faptul ca are un succes uimitor ca model, este si o actrita talentata cu o cariera promitatoare, iubita si apreciata de intreaga comunitate de fani ce insumeaza 36 de milioane de followers pe platformele de Social Media.
Discutand despre parteneriatul cu Rimmel London, Cara comenteaza: „Sunt onorata sa lucrez cu Rimmel. Este primul brand de make-up cu care am facut cunostinta in adolescenta. Sunt o London girl in adevaratul sens al cuvantului si pot spune ca Rimmel reprezinta perfect stilurile edgy si cosmopolite ale orasului.”
Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer al Colour Cosmetics din cadrul Coty, spune: „Cara este intruparea perfecta a brandului trend-setter Rimmel si a personalitatii sale fresh. Datorita look-ului modern si indraznet, stilului si atitudinii care inspira ideea ca frumusetea adevarata vine din interior, Cara este apreciata la nivel global pentru personalitatea ei si modul in care o exprima. Va fi o completare perfecta in portofoliul brandului, inspirand o noua generatie de femei si prezentand o alta latura a celebrului London Look.”
Montse Passolas, Vicepresedinte al departamentului de Global Marketing la Rimmel London, adauga: „Look-ul cool si stilul unic care o definesc pe Cara Delevingne demonstreaza ca este imaginea perfecta pentru Rimmel. Datorita talentelor uimitoare si atitudinii open-minded, ea este o adevarata inspiratie pentru tinerele de pretutindeni. Cara se bucura, de asemenea, de o prezenta remarcabila in online si Social Media, prin intermediul careia Rimmel poate ajunge la si se poate adresa consumatorilor din target-ul sau. Este un ambasador British iconic si un partener perfect pentru brand.”
Pentru a sarbatori aceasta colaborare exceptionala, Rimmel va impartasi vestea parteneriatului intr-o maniera deosebita: va organiza pentru prima data o Conferinta Globala de Presa pe Snapchat, unde fanii Rimmel vor avea posibilitatea sa interactioneze cu noua ambasadoare a brandului, Cara. Tinerii din Generatia Z vor deveni jurnalisti pentru o zi avand sansa sa-i adreseze Carei cele mai curioase intrebari, folosind hashtag-ul #RimmelxCara. Data conferintei de Presa este 15 aprilie 2016, iar Cara va selecta cele mai interesante intrebari si va raspunde LIVE pe Snapchat.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară