Comunicat de presa
Proiectul urmareste sa depaseasca granitele unui brand de haine, transformandu-se intr-un curent al tinerilor cool cu personalitati puternice. Spoff se adreseaza tuturor celor care au curajul de a pasi in afara conventionalului si a zonei de confort impuse de societate.
“Suntem primele din Romania care ne asumam un design care porneste din zona sport, dar care este potrivit pentru orice moment al zilei, care nu neaga feminitatea si atributele femeii, dar care ii creeaza o garderoba potrivita stilului de viata contemporan. Ne-am dorit sa dezvoltam un proiect unic, iar partenerii nostri de la 1MiSHAP ne-au sustinut in acest demers inca de la inceput”, spuneau Laura Bonciu si Patricia Adascalitei despre proiectul lor.
Soft Power, prima colectie semnata Spoff, se axeaza pe elemente rotunde si creeaza un mix modern de materiale naturale cu cele din neopren, PVC transparent, fasuri lucioase si semi-transparente. Cele 27 de piese se remarca printr-un design simplu si minimalist care vorbeste despre personalitatea celor care le poarta. In centrul colectiei se afla clasica ”little black dress” care este reintepretata prin materialul folosit si accesoriile care ii sunt alaturate, precum vesta transparenta din PVC cu insertii de pietre supradimensionate si paiete. Culorile bleu, roz si galben pastelat imblanzesc nuantele de negru si alb oferind colectiei un climat modern in care sa se desfasoare.
Spoff este o zona jucausa, flexibila care incurajeaza si permite noi abordari de stil si abateri de la obisnuit, clasic si traditional.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri