Comunicat de presa
Arctic, cel mai iubit brand romanesc de electrocasnice, considera familia drept una dintre cele mai importante valori ale fiecaruia dintre noi. Anul acesta, Arctic reaminteste aceasta idee printr-o noua campanie de comunicare „Stim familiile de romani din interior”, o campanie care vorbeste despre emotia momentelor petrecute in familie si despre cum poti transforma rutina de acasa in amintiri de suflet.
Anul trecut, Arctic a discutat cu peste 1000 de romani pentru a intelege mai bine ce ii face unici si cum isi definesc acestia cu adevarat fericirea de acasa, atunci cand isi petrec timpul cu familiile lor. Noua campanie Arctic ii aduce in prim-plan pe eroii fiecarei familii, care reusesc de fiecare data sa transforme un simplu moment intr-unul … ca acasa, acela care ajunge sa ne defineasca si sa ne ofere repere pe tot parcursul vietii.
Campania „Stim familiile de romani din interior” reaminteste faptul ca fericirea nu tine de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei si a momentelor pe care le traiesc impreuna, acasa. Familia este in continua schimbare si astazi fiecare membru se implica si are un rol in ceea ce defineste viata de acasa. Bucataria este locul in care se aduna tot mai des, iar treburile casnice sunt realizate impreuna si de aceea devin mai putin functionale si mai mult emotionale, apropiindu-i tot mai mult pe membrii familiei.
Timpul petrecut acasa a devenit aspirational. Este despre a face totul impreuna, despre implicare si despre crearea unor amintiri frumoase.
Arctic este brandul aflat cel mai aproape de familiile din Romania, brandul care cunoaste obiceiurile si traditiile fiecarei familii, chiar din interior, majoritatea familiilor din Romania folosind electrocasnice Arctic.
Arctic este si unul dintre cele mai longegive branduri romanesti, fiind alaturi de familiile din Romania de peste 45 de ani si totodata, brandul de electrocasnice de care consumatorii romani se simt cel mai atasati.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri