Din 2009, cand brandul a creat un nou segment pe piata, acela al produselor profesionale pentru ingrijirea parului disponibile consumatorului in magazinele de retail, Syoss si-a diversificat permanent portofoliul de produse. Cu ocazia acestei aniversari, brandul lanseaza campania „Look Profesional” prin care fanii brandului pot castiga premii pentru o experienta ca la salon chiar acasa.
Parul reprezinta un element definitoriu al personalitatii femeii moderne, iar modul cum il ingrijim si cum il aranjam isi pune amprenta asupra starii noastre generale. Din acest motiv, in cei 7 ani de existenta pe piata din Romania, specialistii Syoss au lucrat continuu pentru a imbunatati formulele produselor si pentru a oferi cele mai inovatoare solutii in materie de ingrijire parului.
De la lansare si pana in prezent, Syoss a lansat in Romania 14 game de produse pentru ingrijirea parului, 9 game de produse de styling si 4 game de produse dedicate vopsirii a parului.
Cele mai recente invovatii in materie de ingrijire a parului si styling este gama Syoss Ceramide Complex respectiv in colorarea parului Syoss Gloss Sensation, lansate anul acesta. SYOSS CERAMIDE COMPLEX ii ofera fibrei capilare ingrijirea de care are nevoie, printr-o formula pe baza de ceramide si keratina, care face parul de 10 ori mai puternic. Cu o formula de colorare a parului semi-permanenta, fara amoniac, noua gama Syoss Gloss Sensation iti permite sa-ti exprimi adevarata personalitate. Formula delicata ofera de doua ori mai multa stralucire parului si iti permite sa te bucuri de rezultate profesionale de colorare, ca la salon.
De-a lungul celor 7 ani de inovatie pe piata romaneasca, Syoss a continuat sa seteze noi standarde in ingrijirea parului, colorare si styling printr-un portofoliu extins, extrem de apreciat de consumatorii din Romania.
Cu ocazia aniversarii celor 7 ani, Syoss le multumeste consumatorilor din Romania si lanseaza campania „Look Profesional” prin care fanii brandului pot castiga premii pentru o experienta ca la salon chiar la ei acasa.
Cumparand un produs Syoss din orice magazin, in perioada 1 august – 30 septembrie, si introducand numarul si data bonului fiscal pe ilovesyoss.ro sau prin SMS la 1875, consumatorii pot castiga saptamanal produse Syoss, kit-uri de styling, serviciile unui stilist personal timp un an, sedinte foto profesionale, geanta Furla si multe altele. De asemenea, vor intra in tragerea la sorti pentru marele premiu, o excursie in doi la Tokyo, tara de origine a brandului Syoss.
Foto homepage: Shutterstock
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară