comunicat de presa
Pentru ca fashion este primul lucru care iti vine in minte atunci cand te gandesti la ADN-ul Baneasa Shopping City, destinatia ta favorita de shopping abordeaza incepand cu aceasta toamna o noua strategie de comunicare si da startul unei campanii de rebranding - „All In The Name of Fashion”.
Elementul central de referinta al campaniei este reprezentat de moda la superlativ, acest lucru fiind sustinut de mixul unic de branduri si experientei memorabile pe care Baneasa Shopping City o ofera. Mai mult decat stil, accesorii sau articole de imbracaminte, moda este un mod de a fi, de a-ti exprima personalitatea si a oferi o definitie vizuala a starilor prin care treci. Totusi, cand vorbim despre fashion toate regulile sunt facute pentru a fi incalcate, cu exceptia uneia: cea care spune ca indiferent ce atitudine sau stil doresti sa abordezi, alegerile ne exprima trairile si personalitatea.
Fie ca esti glamorous, casual sau Rock n Roll, fie ca nu-ti mai incapi in piele de fericire sau ai o zi dificila, fie ca esti introvertit sau iti place sa fii in centrul atentiei, totul este permis...In The Name of Fashion!
„Noua campanie reprezinta un indemn catre clientii nostri de a-si exprima trairile. Atunci cand spunem fashion vorbim nu doar despre haine si accesorii ci si despre a trai la superlativ toate aspectele vietii, fie ca este vorba despre experiente culinare, cinematografice sau artistice. Fiecare dintre noi este liber sa-si exprime sentimentele indiferent de natura personalitatii. Prin tot ceea ce facem, ne dorim sa ne tinem promisiunea fata de clienti, de a le oferi experiente unice si de a le depasi continuu asteptarile.” Declara Alexandru Bogdan, Marketing Director, Baneasa Developments.
In ceea ce priveste identitatea vizuala, procesul de rebranding se raporteaza si la logo-ul Baneasa Shopping City, care pune de toamna aceasta accent pe contrast si minimalism.
Mai mult decat atat, in aceasta toamna, Baneasa Shopping City va invita sa va exprimati creativitatea prin Fashion Graffiti Wall (10 –11.09; 24 –25.09) care va permite sa va personalizai fotografiile cu ajutorul graficianuluii, al accesoriilor virtuale si al mesajelor “All in the name of fashion”.
De neratat este fashion show-ului regizat de stilistul Ovidiu Buta, eveniment ce va avea loc pe 14 septembrie, ora 20:00, in cadrul caruia va fi lansata colectia in editie limitata- „Its OK to ..... ALL IN THE NAME OF FASHION”.
Clientii Baneasa Shopping City vor putea castiga elemente ale acestei colectii in cadrul „Jack in the bag” (17 –18.09; 08 –09.10), o instalatie inovatoare surpriza, sau isi vor putea captura emotiile intr-o colectie unicat de tricouri in cadrul seriei de evenimente „Show Your Feelings” (01 –02.10).
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri