Cui se adreseaza LifeBox
OptimBox, cel mai solicitat tip de meniu, este disponibil in patru categorii de aport caloric – 1.200 kcal, 1.500 kcal, 2.000 kcal si 2.500 kcal, fiind destinat celor care vor o silueta perfecta si sunt atenti cu sanatatea lor. Acesta surprinde prin bogatia de ingrediente, cuprinzand o gama larga de legume, lactate, carne de porc, vita, peste si pasare.
Tot in 4 variante de aport caloric sunt disponibile si VeggieBox, un meniu complex in minerale si vitamine ideal pentru cei care isi doresc o alimentatie ovo-lacto-vegetariana (urmand ca acesta sa se transforme curand intr-un meniu de post/vegan), precum si FishBox, creat special pentru iubitorii de peste si fructe de mare. Nu in ultimul rand, cu un aport caloric de 3.000 kcal, SportBox sustine rutina de antrenamente fizice oferind un echilibru sanatos intre proteine, grasimi si carbohidrati, necesar sportivilor care au nevoie de putere si masa musculara.
Datorita varietatii de ingrediente utilizate, preparatele nu se repeta deloc timp de 28 de zile si cuprind legume proaspete sau gatite la fiecare masa, alaturi de glucide lente, bogate in fibre si vitamine de grupa B, cum ar fi: cereale integrale-grau bulgur, arpacas, orez basmati, salbatic, integral sau thai, pseudocereale: quinoa sau amarant, alimente usor „exotice” cum sunt bok-choy, andive, avocado, sparanghel, mango, ananas, cocos, cartofi dulci, gatite la cuptor sau sotate in ulei de masline, toate acestea alaturi de produse animale cum ar fi untul, ouale sau carnea rosie de vita sau porc.
„Din experienta primelor doua luni de la lansare, putem spune ca 70% din clientii LifeBox sunt femei, cu varste cuprinse intre 25 si 40 de ani si venituri peste medie. Cel mai comandat tip de box este cel Optim, in timp ce cei mai multi dintre clienti prefera ca meniurile sa le fie livrate in intervalul 8-9 AM, acasa, astfel incat sa isi asigure hrana pentru intreaga zi, indiferent de programul lor”, a mentionat Florin Scarlat.
In acest moment, serviciul LifeBox este disponibil doar in Bucuresti, insa, in curand, va intra si pe pietele din Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov si Constanta, acestea fiind, de asemenea, zone unde romanii par tot mai interesati de un stil de viata sanatos.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri