Initiativa isi propune obtinerea unui sprijin echivalent cu 100 de milioane de portii de mancare si vine sa extinda colaborarea existenta cu PAM, axandu-se pe doua domenii clare: valorificarea expertizei si campanii de donatii.
Valorificarea expertizei
Hrana digitala: in comunitatile unde pietele de alimente sunt stabile, dar oamenii sunt vulnerabili, avand nevoie de asistenta alimentara, PAM foloseste tot mai mult banii cash si voucherele valorice in loc de distribuirea traditionala de alimente, ca solutii care economisesc timp si sustin economiile locale.
in 2012, Mastercard a ajutat PAM, in premiera, sa puna bazele unui sistem de distribuire a unor carduri pre-platite pentru refugiatii sirieni din Liban si Iordania. De atunci incoace, 2,2 milioane de refugiati sirieni au folosit aceste carduri pentru a-si cumpara alimente din magazine locale, bucurandu-se de posibilitatea de a alege hrana pentru familiile lor.
Costuri avantajoase pentru mancarea din scoli: in 2016, 18 angajati Mastercard au preluat misiuni temporare in birourile PAM din diverse tari. Expertiza lor analitica a imbunatatit cercetarile care au relevat ca fiecare dolar investit intr-o masa oferita la scoala aduce un randament economic de $6 sub forma sanatatii imbunatatite si a performantei scolarilor.
Campanii de donatii
In centrul campaniilor de donatii se regaseste platforma Priceless Causes a Mastercard, care faciliteaza contributiile catre PAM sub forma unor micro-donatii prin card. Acest parteneriat pune in valoare mecanismele de plata ale Mastercard pentru a sustine cauze umanitare si ofera o oportunitate de implicare a retelei de parteneri ai companiei, inclusiv consumatorii.
Prin includerea gestului de a oferi in viata de zi cu zi, Mastercard si partenerii sai au ajutat la colectarea fondurilor necesare pentru a asigura 17 milioane de portii de mancare, oferite in scoli pentru copii din intreaga lume. Peste 70 de campanii de marketing legate de cauzele sustinute de PAM, desfasurate in 17 tari din Europa, le-au oferit posesorilor de carduri posibilitatea de a-si combina eforturile si de a face o diferenta prin fiecare tranzactie. in 2017, parteneriatul isi propune sa extinda la nivel global bunele practici din Europa.
Campanii europene de succes
Europa Centrala si de Est (11 campanii nationale): in cadrul celei mai ample campanii desfasurate in cadrul parteneriatului din 2015, Mastercard a facut donatii pentru fiecare folosire a unui card in 11 tari. Pana in prezent, 7,5 milioane de portii de mancare au fost oferite in scoli din Rwanda.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară