UK: in prima asemenea campanie din UK, Mastercard si Virgin Money au ajutat la colectarea de fonduri echivalente cu 250.000 de portii de mancare pentru copiii din Mali.
Belgia: in 2016, Mastercard a donat 775.000 de portii de mancare in cadrul campaniei Cross Border, desfasurata alaturi de Buyway Personal Finance.
Restaurantele si supermarketurile din Germania au colectat 336.000 de euro in lunile mai si iunie 2013, prin donarea unei portii de mancare pentru fiecare tranzactie si fiecare „Like” pe Facebook.
Credite foto: Jacob Maentz; Dalia Khamissy
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri