UK: in prima asemenea campanie din UK, Mastercard si Virgin Money au ajutat la colectarea de fonduri echivalente cu 250.000 de portii de mancare pentru copiii din Mali.
Belgia: in 2016, Mastercard a donat 775.000 de portii de mancare in cadrul campaniei Cross Border, desfasurata alaturi de Buyway Personal Finance.
Restaurantele si supermarketurile din Germania au colectat 336.000 de euro in lunile mai si iunie 2013, prin donarea unei portii de mancare pentru fiecare tranzactie si fiecare „Like” pe Facebook.
Credite foto: Jacob Maentz; Dalia Khamissy
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice