Royal Wheel a fost o alta surpriza pe care Lidl le-a pregatit-o participantilor Electric Castle de anul acesta. Roata panoramica le-a oferit sansa sa traiasca festivalul la cote inalte, in timp ce ascultau piesele artistilor preferati. Peste 15.000 de curajosi si-au dorit sa se bucure de o vedere panoramica a castelului Banffy, dar si a atractiilor din festival. Printre acestea s-a numarat si Lidl #RoyalFoodCourt, de unde aproximativ 22.000 de oameni s-au bucurat de hamburgeri, paste, friptura si salate pregatite special pentru ei, cu ingrediente Lidl.
Lidl si Mai Noi, parteneri pentru a promova responsabilitatea sociala
Pentru ca sustenabilitatea este parte din ADN-ul Lidl, impreuna cu Mai Noi, o organizatie cu profil ecologic, Lidl si-a propus sa contribuie activ la obiectivul de sustenabilitate stabilit de organizatori: acela de a deveni festivalul „zero waste”, respectiv sa reuseasca sa recicleze cat mai multe dintre deseurile generate si sa compenseze impactul asupra mediului prin actiuni care reduc amprenta festivalului. Pentru a putea atinge acest obiectiv, Electric Castle, Mai Noi si Lidl i-au provocat pe participanti sa vina la festival pe bicicleta, sa colecteze deseurile selectiv, sa faca dus in mai putin de 5 minute pentru a economisi apa, una dintre cele mai valoroase resurse ale planetei, sau sa pedaleze pentru a-si incarca telefonul mobil.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice