Comunicat de presa
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lanseaza pe piata din Romania noua sticla Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din Romania si vine in intampinarea trendului ascendent de consum de bere la sticla din ultimii ani.
“Carlsberg este un brand international super premium care, pe parcursul traditiei sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic al acestei beri este si va continua sa fie centrat pe principiul calitatii. Am investit in aceasta noua formula de prezentare – sticla de 660 ml – fiind inspirati de fondatorul Carlsberg, J.C. Jacobsen, care niciodata nu s-a multumit cu descoperirile facute si tot timpul a cautat sa le imbunatateasca. Descoperirile sale au perfectionat procesul de fabricare al berii, pe care le-a impartasit si cu alti producatori de bere de la vremea respectiva. Sticla de 660 ml a fost creata special pentru a putea fi savurata impreuna cu prietenii”, declara Paul Markovits, Vicepresedinte Marketing, URBB.
Lansarea noii sticle Carlsberg de 660 ml vine intr-un context in care consumul de bere la sticla este in crestere in preferintele romanilor. De altfel, Romania se afla pe locul 7 in Uniunea Europeana in topul tarilor cu cel mai mare consum de bere pe cap de locuitor.
Investitia URBB in tehnologia de imbuteliere a sticlei Carlsberg 660 ml se ridica la peste 500.000 euro. De la inceputul anului pana in prezent, investitia URBB in inovatie si tehnologie se ridica la 10 milioane euro.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri