Mai mult de jumatate dintre romani spun ca prefera sa acorde review-uri pe retelele de socializare, pe site-ul centrului SPA si pe site-urile agregatoarelor de oferte, iar cei mai putini ofera un review pe bloguri sau forumuri.
Studiul a fost realizat online de catre compania iSense Solutions pe un esantion de 515 de respondenti, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta de peste 18 ani, din mediul urban din Romania cu acces la internet, care obisnuiesc sa viziteze centre SPA. Rezultatele au un grad de eroare de +/-4.32%, la un nivel de incredere de 95%.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri