Campania „DERO 2in1. E unul pentru doi!” a debutat cu lansarea in magazine a noii game de produse DERO si prin lansarea unui spot TV dedicat. Executia neconventionala rastoarna stereotipurile categoriei de detergenti, deoarece barbatul este cel care spala hainele.
Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia sa afle despre beneficiile impartirii responsabilitatii spalatului hainelor cu partenerii lor. Totodata, se vor putea bucura de nenumarate surprize, activari si premii prin campaniile promotionale derulate de catre DERO in cadrul celor mai mari retaileri.
Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO), campanii de bannere online, comunicare in print si actiuni de PR.
Mai multe detalii despre campanie puteti gasi in sectiunea dedicata de pe pagina de Facebook Dero.
In plus, DERO isi propune sa duca si mai departe misiunea sociala de a aduce bucurie in cadrul familiilor romanilor prin deschiderea dialogului pe tema distributiei echilibrate a treburilor casnice. DERO isi va uni fortele cu o serie de organizatii non-profit pentru a extinde dialogul pe aceasta tema si pentru a avea un impact pozitiv asupra vietii romancelor.
* Studiu comandat de brandul DERO si derulat pe un esantion reprezentativ la nivel national de iVOX, in luna septembrie 2017.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri