In 2017, procentul femeilor care declara cumpararea de sucuri, a crescut cu 11,1% in cazul sucurilor de fructe si cu 4,1% in cazul sucurilor de legume. De asemenea, si intentia de achizitie a crescut cu mai mult de 6,5% in cazul sucurilor de fructe si cu peste 7,8% in cazul sucurilor de legume.
Perceptia despre mousse-uri a ramas la fel, majoritatea respondentilor fiind de acord ca mousse-urile reprezinta gustari sanatoase ideale pentru toti membrii familiei.
Odata cu cresterea consumului de mousse-uri de fructe si legume, s-a inregistrat o crestere si in ceea ce priveste intentia de cumparare. Aproximativ 73% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa cumpere mousse-uri, ceea ce reprezinta o crestere de 10,6% in comparatie cu anul trecut.
Tendinta de crestere
Studiul reflecta faptul ca in cei trei ani in care s-a desfasurat campania „Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!”, nivelul de constientizare in ceea ce priveste consumul zilnic de sucuri si mousse-urile s-a imbunatatit. Acesta a fost scopul principal al campaniei initiata de Asociatia Producatorilor de Sucuri (KUPS). incepand cu anul 2015, campania comunica publicului larg cu scopul de a educa si de a creste gradul de constientizare cu privire la solutiile simple de a creste nivelul energiei, vitaminelor si nutrientilor prin intermediul sucurilor 100% si mousse-urilor. Cercetarea arata ca in fiecare tara implicata in campanie in ultimii trei ani, se inregistreaza o crestere a interesului pentru stilul de viata echilibrat si solutiile smart.
Foto homepage: MonochromProfi /Shutterstock
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9