In 2017, procentul femeilor care declara cumpararea de sucuri, a crescut cu 11,1% in cazul sucurilor de fructe si cu 4,1% in cazul sucurilor de legume. De asemenea, si intentia de achizitie a crescut cu mai mult de 6,5% in cazul sucurilor de fructe si cu peste 7,8% in cazul sucurilor de legume.
Perceptia despre mousse-uri a ramas la fel, majoritatea respondentilor fiind de acord ca mousse-urile reprezinta gustari sanatoase ideale pentru toti membrii familiei.
Odata cu cresterea consumului de mousse-uri de fructe si legume, s-a inregistrat o crestere si in ceea ce priveste intentia de cumparare. Aproximativ 73% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa cumpere mousse-uri, ceea ce reprezinta o crestere de 10,6% in comparatie cu anul trecut.
Tendinta de crestere
Studiul reflecta faptul ca in cei trei ani in care s-a desfasurat campania „Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!”, nivelul de constientizare in ceea ce priveste consumul zilnic de sucuri si mousse-urile s-a imbunatatit. Acesta a fost scopul principal al campaniei initiata de Asociatia Producatorilor de Sucuri (KUPS). incepand cu anul 2015, campania comunica publicului larg cu scopul de a educa si de a creste gradul de constientizare cu privire la solutiile simple de a creste nivelul energiei, vitaminelor si nutrientilor prin intermediul sucurilor 100% si mousse-urilor. Cercetarea arata ca in fiecare tara implicata in campanie in ultimii trei ani, se inregistreaza o crestere a interesului pentru stilul de viata echilibrat si solutiile smart.
Foto homepage: MonochromProfi /Shutterstock
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice