IN ACEST ARTICOL:
In anul 2017, consumul de sucuri de legume a crescut cu 7,7% in comparatie cu anul precedent, iar consumul de sucuri de fructe a ramas la acelasi nivel

In 2017, procentul femeilor care declara cumpararea de sucuri, a crescut cu 11,1% in cazul sucurilor de fructe si cu 4,1% in cazul sucurilor de legume. De asemenea, si intentia de achizitie a crescut cu mai mult de 6,5% in cazul sucurilor de fructe si cu peste 7,8% in cazul sucurilor de legume.

Perceptia despre mousse-uri a ramas la fel, majoritatea respondentilor fiind de acord ca mousse-urile reprezinta gustari sanatoase ideale pentru toti membrii familiei.

Odata cu cresterea consumului de mousse-uri de fructe si legume, s-a inregistrat o crestere si in ceea ce priveste intentia de cumparare. Aproximativ 73% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa cumpere mousse-uri, ceea ce reprezinta o crestere de 10,6% in comparatie cu anul trecut.

Tendinta de crestere

Studiul reflecta faptul ca in cei trei ani in care s-a desfasurat campania „Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!”, nivelul de constientizare in ceea ce priveste consumul zilnic de sucuri si mousse-urile s-a imbunatatit. Acesta a fost scopul principal al campaniei initiata de Asociatia Producatorilor de Sucuri (KUPS). incepand cu anul 2015, campania comunica publicului larg cu scopul de a educa si de a creste gradul de constientizare cu privire la solutiile simple de a creste nivelul energiei, vitaminelor si nutrientilor prin intermediul sucurilor 100% si mousse-urilor. Cercetarea arata ca in fiecare tara implicata in campanie in ultimii trei ani, se inregistreaza o crestere a interesului pentru stilul de viata echilibrat si solutiile smart.

Foto homepage: MonochromProfi /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri