Programul vine si cu o componenta educationala: Cooperativa Agricola „tara Mea” impune fermierilor parteneri trecerea la formatul de hrana naturala, din furaje ce provin exclusiv din agricultura romaneasca, fara soia, pentru a obtine gustul traditional al carnii de porc romanesti, de calitate superioara in raport cu cea de import.
Cum functioneaza programul Raftul Romanesc
Prin initierea acestui program, misiunea Kaufland Romania si a partenerilor este de a dezvolta, in mod durabil, agricultura nationala si bunastarea animalelor in lantul de aprovizionare, prin majorarea aportului de carne proaspata provenind din productia interna de porci, de la ferme mici si mijlocii din Romania.
Astfel, pe de-o parte, Cooperativa Agricola „tara Mea” este responsabila de intregul lant de planificare, coordonare, de livrare a tineretului porcin la exploatatiile de ingrasare, de mentinere a relatiei cu cei peste 100 de mici fermieri din program si de gestionare a volumului carnii.
Pe de alta parte, Kaufland Romania garanteaza preluarea integrala in reteaua nationala de magazine a cantitatii de carne proaspata de porc provenite din program, intr-un spatiu de vanzare dedicat - Raftul Romanesc – amenajat special pentru a incuraja clientii sa opteze pentru produse de provenienta locala.
Cumparand carne de porc de pe Raftul Romanesc, consumatorul are garantia ca produsul provine de la ferme autohtone. Mai mult, Kaufland introduce un standard de calitate a produsului romanesc. Astfel, carnea respecta criterii superioare de calitate, ce includ aspecte legate de taiere, greutate, standarde microbiologice si de ambalare.
„Ne dorim ca acest program sa cladeasca un viitor mai bun pentru fermierii romani si agricultura romaneasca si in timp, sa devina un model de actiune. Rolul nostru, in calitate de cel mai mare retailer din Romania este sa sprijinim producatorii romani. Pentru Kaufland, colaborarea cu producatori locali este o prioritate de achizitii la nivel de grup si suntem printre putinii retaileri ce ofera peste 50% produse din Romania. Cu aceasta ocazie, reconfirm public angajamentul Kaufland de a sustine agricultura romaneasca si implicit economia locala”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri