Comunicat de presa
In luna decembrie, o fotografie cu masa plina a familiei tale urcata pe platforma www.cristim.ro/masadecraciun poate aduce un pic din traditia Craciunului pe mesele celor care nu o cunosc.
Din dorinta de a fi aproape de romani si de Sarbatori, la fel ca pe intreaga perioada a anului, si mai cu seama de cei aflati in dificultate – copii, persoane varstnice sau familii nevoiase – si Cris-Tim invita oamenii sa i se alature intr-o campanie de donare de produse.
Mecanismul e simplu: fiecare fotografie cu o masa plina urcata pana pe 22 decembrie pe platforma Masa de Craciun pune cate un produs Cris-Tim (produse de carne, mancaruri gatite si lactate) in cosurile de bunatati sanatoase care vor ajunge pana la Craciun pe mesele a cel putin 1000 de persoane din intreaga tara.
Campania se desfasoara in parteneriat cu organizatiile Niciodata Singur, SOS Satele Copiilor Romania si Crucea Rosie Româna, care sprijina si au grija de comunitati mari de persoane aflate in dificultate, la nivel national.
Fiecare poza inseamna un produs donat, iar participantii pot urca o singura poza pe zi, si maxim trei pe toata durata campaniei. De asemenea, un share pe Facebook inseamna un produs in plus.
Cosurile vor contine cu produse cu Eticheta Curata ale brandurilor Cris-Tim: Matache Macelaru, Bunatati, Salam Sasesc si Mugura.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri