IN ACEST ARTICOL:
Kaufland aniverseaza 50 de ani de la deschiderea primului sau magazin din Europa printr-o ampla campanie de reduceri, oferte speciale si premii inedite.

Comunicat de presa

In cadrul campaniei „50 de ani fresh in Europa”, Kaufland Romania sarbatoreste impreuna cu clientii sai, venind in intampinarea acestora cu noi experiente la cumparaturi, prin dublarea reducerilor la combinatii selectate de cate doua produse. Pe parcursul campaniei sunt puse in joc premii saptamanale, 50 de excursii culinare in Romania, dar si 5 premii mari, constand in cate o excursie culinara in Europa. Totodata, la cumparaturi de minimum 3 ori pe saptamana cu orice card Visa, Kaufland impreuna cu Visa, ofera clientilor sansa de a se bucura de excursii si multe alte surprize. Premiul cel mare poate aduce unui client Kaufland o excursie pe an timp de 7 ani, pe 7 continente. Premiile secundare constau intr-o excursie pe an timp de 3 ani, sau intr-unul dintre cele 12 pachete compuse dintr-un smartphone si 2 bilete la Untold sau Neversea.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Kaufland aniversează 5 ani de Kaufland Card și răsplătește loialitatea consumatorilor Kaufland continuă să susțină educația prin campania Începe școala cu oferte de 10 (zece) Kaufland își prezintă programul de la UNTOLD: acces rapid, experiențe inedite și mii de premii instant

Mai multe informatii despre campanie si modalitatea de inscriere sunt disponibile pe www.kaufland.ro si in revista Kaufland.

Campania se desfasoara pana pe 3 aprilie 2018 in toate magazinele Kaufland si online, cu un concept care marcheaza preocuparea consecventa a companiei pentru prospetime.

Kaufland a fost infiintat acum 50 de ani, in anul 1968, de la o mica afacere de familie cu 70 de angajati, ajungand astazi la o retea internationala de succes.


In prezent, Kaufland are peste 1.270 de magazine, aproximativ 148.000 de angajati in sapte tari europene si genereaza o cifra de afaceri anuala de circa 21,6 miliarde de euro.

Compania pune accent pe prospetime si calitate la cele mai inalte standarde, varietate, portofoliu extins de produse locale si preturi competitive. Magazinele Kaufland ofera clientilor o noua configuratie, pentru un traseu al cumparaturilor mai rapid si mai usor, prin elemente unice de design si organizare.

Kaufland lansează campania România știe să gătească Kaufland România simplifică accesul la ofertele săptămânale prin noul canal de WhatsApp Kaufland lansează Kaufland World în aplicația Roblox

,,Povestea Kaufland a inceput acum 50 de ani, de la o afacere de familie cu primul magazin deschis in orasul german Backnang. Astazi, suntem unul dintre cei mai importanti retaileri din spatiul european si in urmatorii ani intentionam sa ne extindem in Republica Moldova si in Australia. Cei 50 de ani sunt o marturie a reusitei de a respecta o promisiune facuta clientilor ce are la baza principii cheie: prospetime, calitate, preturi competitive, varietate si cumparaturi usoare", spune Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

,,Si in viitor, angajamentul nostru va fi sa oferim o experienta la cumparaturi cat mai placuta. in acest sens, vom continua sa ne adaptam in permanenta prin modernizarea magazinelor si prin dezvoltarea gamei de produse ”, adauga Valer Hancas.

ANEXA – scurt istoric

“STUDENT DE 10” ÎI PREMIAZĂ PE STUDENȚII CU REZULTATE EXCEPȚIONALE CU ACCES GRATUIT LA CELE MAI MARI FESTIVALURI UNTOLD ȘI NEVERSEA Peste 100 de speakeri la Arena Elevilor, cel mai mare eveniment de orientare în carieră și dezvoltare personală din România! România ar putea câștiga 24 miliarde de euro anual, dacă ar angaja cu 3% mai multe femei, până în 2030

1968 – Kaufland deschide primul magazin la Backnang la Handelshof. Filiala avea 1000 mp si 70 de angajati. Cu aceasta deschidere, compania a pus bazele unei povesti de succes.

1972 - Sediul central al firmei se muta la Neckarsulm;

1984 - Deschiderea primului magazin cu autoservire Kaufland la Neckarsulm ;

1990 - Extinderea in noi orase din Germania: deschiderea in Meissen a primului magazin Kaufland cu vanzare rapida intr-un cort;

1998 - incepe expansiunea in strainatate: deschiderea primului magazin Kaufland in Cehia;

2000 - Deschiderea primului magazin Kaufland in Slovacia;

2001 - Deschiderea primului magazin Kaufland in Croatia, urmand Polonia;

2005 - Deschiderea primului magazin Kaufland in Romania;

2006 - Deschiderea primului magazin Kaufland in Bulgaria;

2010 – Schimbarea numelui Kaufmarkt in Kaufland si lansarea in Romania a marcii proprii K-Classic;

UNTOLD RĂSPLĂTEȘTE ELEVII DE 10 AI ROMÂNIEI PRIN CAMPANIA Blood Network marchează Ziua Donatorului printr-o campanie de donare în centrele fixe din București, Galați, Ploiești și Iași Organizatorii festivalurilor UNTOLD și Neversea dau startul celei mai longevive inițiative de donare de sânge din România, BLOOD NETWORK, care a ajuns, în acest an, la a 10-a ediție. De la începutul campaniei au fost salvate peste 60.000 de vieți,

2011 - Deschiderea celui de-al 1.000-lea magazin Kaufland din Europa, la Berlin;

2014 - Kaufland Romania deschide magazinul cu numarul 100 din Romania;

2016 - Kaufland extinde in Romania marcile proprii K-Bio si K-take it Veggie, special pentru toti cei care vor sa aiba un mod de viata sanatos;

2017 - Lansarea marcii proprii K-Vreau din Romania. in acelasi timp, incepe procesul de modernizare a tuturor magazinelor Kaufland;

2018 – Aniversarea a 50 de ani de la deschiderea primului magazin. 50 de ani in care s-au deschis peste 1200 de magazine in intreaga Europa, dintre care 116 in Romania.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri