Comunicat de presa
La cea de-a XVII-a editie a Festivalului International de Film Transilvania (TIFF), recent încheiata, Mastercard a sarbatorit 12 ani de parteneriat cu cel mai renumit festival de film din Romania, care a avut loc în perioada 25 mai - 3 iunie la Cluj. Editia din 2018 a TIFF a numarat 135.000 de participanţi, 227 de producţii - 178 de lungmetraje şi 49 de scurtmetraje sosite din toata lumea – si 95.000 de bilete vandute.
Mastercard este de 12 ani în lumina reflectoarelor la TIFF si se implica activ în dezvoltarea unuia dintre cele mai impresionante festivaluri europene de film. An de an, Mastercard îi ofera publicului cinefil cele mai noi tehnologii de plata si transforma, alaturi de organizatori, participarea vizitatorilor la eveniment în momente unice, de nepretuit.
Continuand traditia, Mastercard a acordat si în acest an Premiul Publicului, una dintre cele mai importante si populare distinctii ale Festivalului Internaţional de Film Transilvania. Pe baza propunerilor facute de spectatori, care au votat în salile de cinema, dupa fiecare proiectie, filmul care a atras admiratia cinefililor din cadrul TIFF, editia 2018, a fost thrillerul minimalist Vinovatul/ The Guilty, în regia lui Gustav Moller, care va intra în cinematografele din Romania începand cu luna noiembrie.
„TIFF este unic pe scena tot mai recunoscuta a festivalurilor de film din Romania, reusind sa prezinte cele mai originale filme ale momentului si sa creeze o atmosfera cu adevarat deosebita. O astfel de promovare a artei cinematografice atrage, în mod natural, o comunitate frumoasa si loiala de cinefili, care se asteapta la experiente unice pe durata festivalului. Suntem încantati ca le-am putut oferi pasionatilor de film aceste experiente, prin parteneriatul Mastercard cu TIFF. Fiind de 12 ani parte din acest univers cinematografic unic, Mastercard sprijina cinefilii prin solutii de plata inovatoare si rapide si contribuie la experienta de neuitat a festivalului prin surprizele pe care le-a pregatit si la aceasta editie”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard Romania.
„Premiul Publicului este unul foarte important în Universul TIFF si ne bucura foarte mult sa avem un partener de traditie care întelege acest lucru si care ne este alaturi de atat de multi ani. Cea de-a 17-a editie TIFF s-a încheiat cu noi recorduri în ceea ce priveste numarul de spectatori, de bilete vandute, de proiectii sold-out si credem noi, si în ceea ce priveste povestile despre experientele inedite. Mastercard este unul dintre partenerii care ne ajuta sa facem aceste lucruri posibile si asteptam cu nerabdare editia 2019 a festivalului, cand speram sa putem surprinde înca o data publicul cinefil”, a declarat Cristian Hordila, Festival Manager TIFF.
Cu ocazia acestei aniversari, Mastercard a pregatit o serie de surprize ce aduc în prim plan experienta cinematografiei si puterea filmului de a oferi experiente de nepretuit tuturor celor care se lasa purtati în universul cinematografic. Pe 31 mai, Mastercard a dat startul Zilelor Filmelor Romanesti cu o seara de cocktail, care a adus împreuna nume importante ale cinematografiei atat din tara, cat si din strainatate, cinefili si peste 100 de parteneri, reprezentanti ai celor mai importante banci din Romania.
Si anul acesta, conferintele de presa si interviurile oficiale TIFF s-au desfasurat în cadrul lounge-ului TIFF powered by Mastercard, locul principal din care vizitatorii TIFF au putut afla toate informatiile de interes despre festival.
Mai mult decat atat, cei care au platit cu cardul Mastercard online în aplicatia TIFF sau la punctele de vanzare TIFF au primit un talon care le-a putut aduce unul dintre premiile puse la bataie anul acesta: 200 de bilete duble la filme, 50 de invitatii duble la petrecerea Mastercard si o invitatie la Closing Gala VIP Experience.
Totodata, cinefilii care au facut cumparaturi de minimum 200 de lei cu cardul lor Mastercard de la Banca Transilvania în cadrul festivalui, la oricare dintre punctele de vanzare TIFF din Piata Unirii Cluj, Iulius Mall, cinema Florin Piersic si Casa TIFF, au putut castiga o experienta VIP la editia din 2019 a festivalului În plus, daca au folosit cardul lor Mastercard prin intermediul aplicatiei BT Pay si/sau a unui sticker contactless BT Pay, au avut sanse duble de castig.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri