Comunicat de presa
Tema dezbătută de reprezentantul CARLIN Paris în cadrul conferinţei va fi “Fashion şi design vestimentar, tendinţe şi provocări din lumea modei. Previziuni pentru 2019-2020.”
Edouard Keller este expert în marketing, specializat în previziuni privind comportamentul consumatorilor. Cu o vastă experienţă în domeniul inovării şi al industriei de fashion, Keller oferă expertize unice în ce priveşte dezvoltarea strategiilor. S-a alăturat echipei CARLIN în 2016, iar în prezent este directorul de vânzări internaţionale al celei mai mari agenţii de prognoză a tendinţelor mondiale în fashion.
Vino la Textile Trends Conference să afli chiar de la CARLIN care este cea mai bună strategie pentru manipularea influencer-ilor în jungla influenţei marketingului!
Fondat în 1947, CARLIN Paris este primul birou de prognoză în fashion din lume şi numără în prezent 40 de colaboratori la nivel global. De la tendinţele socio-culturale la cele estetice, CARLIN are nu doar capacitatea de a înţelege şi anticipa ceea ce va conduce la viitoarele dorinţe ale consumatorilor, ci şi talentul unic de a explica şi de a le da viaţă acestor tendinţe prin marketing şi inovaţii.
Vizionari în fashion, experţii CARLIN decodează comportamentul influent important (pe baza analizelor şi a datelor obţinute din piaţă) şi anticipează conceptele estetice ale consumatorilor de mâine, în baza cărora pot fi concepute strategii de inovare din partea jucătorilor din domeniu.
CARLIN analizează, decodifică, îmbogăţeşte şi inventează trendurile în industria de fashion pentru următorii 5 ani.
Vino între 13 şi 15 septembrie la Textile Technology Show, locul de întâlnire al jucătorilor din industria textilă sud-est europeană (pavilionul central din Romexpo-Bucureşti).
Timp de trei zile, TEXTILE TECHNOLOGY SHOW va oferi un adevărat spectacol tehnologic LIVE al celor mai noi maşini de cusut, ţesut şi brodat, echipamente de imprimare digitală pe textile, maşini pentru producţia de textile şi îmbrăcăminte, parteneriate internaţionale, tehnologii inovatoare cu spectru larg de utilizare, inovaţii în design, furnizori de materii prime, soluţii şi servicii pentru industria textilă din sud-estul Europei.
După o absenţă de 10 ani în România, primul târg dedicat industriei textile din regiune (organizat de EUROEXPO Fairs) se bucură de susţinerea “Dialog Textil”, revista industriei textile şi de confecţii din România.
Mai multe detalii, pe www.textilshow.ro
Urmăreşte-ne şi în social media: www.facebook.com/textiletechnologyshow.romania/
Rsvp: Andreia Ailenei,
***
Despre EUROEXPO
EUROEXPO Fairs este organizatorul celor mai mari târguri şi expoziţii de business din România. Cu o experienţă de peste 15 ani în organizarea de târguri şi expoziţii noi, compania a înregistrat un trend ascendent şi a reuşit să crească anual atât numărul expozanţilor, cât şi pe cel al vizitatorilor. Prin intermediul târgurilor lider de piaţă (Metal Show, Baby Boom Show – ediţiile de primăvară şi toamnă, PRINT&SIGN, Corporate Gifts Show, Cleaning Show, Pack Expo, Expo Shop, Expo Plast, Cleaning Show, Textile Technology Show), compania a realizat o platformă profesională de comunicare între reprezentanţi ai mii de companii din România şi din străinătate, poziţionând compania în vârful clasamentului celor mai buni organizatori de evenimente.
Târgurile şi expoziţiile EUROEXPO oferă cadrul propice pentru interacţionare, evenimente conexe informative şi proiecte menite să impulsioneze dezvoltarea economică.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri