Comunicat de presă
Fie că ne dorim să facem mai mult sport și să avem mai multă grijă de noi, să citim sau să învățăm ceva nou, să călătorim sau să petrecem mai mult timp cu cei dragi nouă, primele zile ale noului an sunt pline de speranță și încredere. Dar, pentru a reuși să ne ducem planurile la bun sfârșit, avem nevoie de o motivație constantă, care să ne ajute să nu renunțăm.
Activia începe anul cu o campanie specială pentru consumatori și devine partenerul de care avem nevoie pentru îndeplinirea promisiunilor din noul an, printr-o serie de iaurturi cu ambalaje în ediție limitată. Pornind de la faptul că planurile noastre se axează pe trei direcții - trup, minte și suflet -, mesajele inspiraționale de pe etichetele iaurturilor le reamintesc consumatorilor să nu renunțe la ceea ce și-au propus.
Activia ne încurajează prin mesaje precum „6 luni de sală, noi obiceiuri”, „Drumeții pe munte, călătorii în lume”, „Noi rezoluții, noi ambiții”, „O nouă pasiune, un nou început”, „Zâmbesc mai mult, iubesc mai mult”, „Timp pentru mine, timp pentru noi”. Etichetele și mesajele pot fi diferențiate prin intermediul culorilor reprezentative pentru fiecare direcție: roz pentru trup, bleu pentru minte și portocaliu pentru suflet.
În cadrul campaniei, consumatorii vor fi recompensați cu premii tematice constând în vouchere în valoare de 1000 lei la Intersport, Diverta sau Blue Air. Regulamentul campaniei poate fi consultat pe site-ul activia.ro, în mod gratuit.
Noile variante de ambalaje sunt disponibile pentru iaurtul Activia Natur 125g, pentru toată gama de Activia cereale integrale 125g, pentru pachetele Activia 7+1 și pachetele Activia de băut.
La baza iaurturilor Activia se află fermentul unic Bifidus ActiRegularis, fiecare pahar conținând peste 4 miliarde de fermenți Bifidus ActiRegularis, care, ajunși în flora intestinală, contribuie la echilibrul organismului. Prin varietatea profilurilor nutriţionale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum şi sunt uşor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.
Iaurturile sunt produse în fabrica Danone din București, cu lapte majoritar de la fermieri și gospodari români.
Pentru mai multe detalii, puteți vizita site-ul www.activia.ro sau pagina de Facebook Activia.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri