comunicat de presa
Tommy Hilfiger anunță lansarea primei colecții capsulă pentru bărbați TommyXMercedes-Benz, dezvoltată în baza parteneriatului strategic încheiat pe mai mulți ani cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Colecția îmbină moștenirea clasică americană cool a brandului TOMMY HILFIGER cu expertiza tehnică inovatoare a celor ce sunt de cinci ori Campioni Mondiali Formula One®.
Colecția s-a lansat la nivel global în reprezentanțele Mercedes-Benz și în magazinele Tommy Hilfiger selecționate începând cu data de 1 aprilie 2019.
,,Ca fan al motorsportului de-a lungul vieții, m-a inspirat oportunitatea de a-mi uni forțele cu Campionii Mondiali Formula One® Mercedes-AMG Petronas Motorsport și a îmbina pasiunea comună a celor doua branduri pentru modelele moderne și pentru inovare”, a declarat Tommy Hilfiger. ,,Colecția capsulă TommyXMercedes-Benz Primăvară 2019 pune în lumină stiluri atemporale cu o notă tehnică pentru noua generație de fani ai curselor de viteză și ai brandului TOMMY HILFIGER”.
Campania digitală TommyXMercedes-Benz Primăvară 2019 celebrează valorile împărtășite de cele două branduri Tommy Hilfiger și Mercedes-AMG Petronas Motorsport pentru calitate, modele durabile și inovație. Prezentând-ul pe modelul Andrew Cooper și un Mercedes-Benz 300 SL vintage, mood-ul este unul sofisticat și elevat.
Colecția capsulă pentru bărbați TommyXMercedes-Benz prezintă stiluri atemporale, inclusiv pantalonii chino, jacheta bomber și jeans la care s-au adăugat elemente funcționale, precum finisaje pentru controlul climatului și fire textile rezistente la îndoire într-o paletă de roșu, alb și albastru subliniată cu gri și negru. Banda-semnătură TOMMY HILFIGER este reinventată într-o manieră minimalist, amplasată pe fermoare metalice, mici detalii și pe linia glugii, în timp ce liniile albastru pop adaugă un twist neașteptat lookului classic. Colecția este simplă și sofisticată pentru Bărbatul Tommy.
Începând cu sezonul 2018, TOMMY HILFIGER a devenit Partenerul Oficial pentru Vestimentație al brandului Mercedes-AMG Petronas Motorsport, bazându-se pe patrimoniul sportiv pe care Tommy Hilfiger l-a îmbrățișat încă de când a fondat brandul. Parteneriatul cu echipa mondială de top Formula One™ și leaderul în inovația automobilelor subliniază viziunea lui Tommy Hilfiger de a eleva și dezvolta în mod continuu brandul pe piețele cheie pentru o nouă generație de consumatori TOMMY HILFIGER.
Prietenii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe platformele de social media folosind #TommyHilfiger, #TommyXMercedesBenz și @TommyHilfiger.
# # #
Despre Sarkk
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri