Comunicat de presa
Cu design modern, noua publicatie contine sfaturi despre frumusete, recomandari de produse, noutati si trenduri din universul ingrijirii personale. Publicatia este disponibila gratuit in format fizic in reteaua celor 26 de magazine de brand Farmec si Gerovital, iar in viitorul apropiat va fi disponibila si in format digitat, putand fi descarcata direct din platforma www.farmec.ro.
Revista va avea frecventa trimestriala fiind creata de Diana serban, redactor-sef. Publicatia Gerovital Magazine isi propune sa vorbeasca deschis despre frumusetea naturala si mai ales despre natura frumusetii. Primul numar al revistei abordeaza subiecte precum revitalizare, bucuria noilor inceputuri, refacerea pielii dupa perioada de iarna, dar si provocarile de la birou pentru ten. in cele 68 de pagini se regasesc peste 50 de tips&tricks despre make-up, sfaturi pentru ingrijirea pielii si remodelare corporala, precum „WORK LOOK la cheie”; „Cum sa obtii un make-up perfect”; „Cum tinem imbatranirea sub control”, dar si articole despre gestionarea emotiilor si articole destinate barbatilor.
“Lansarea revistei proprii reprezinta un moment important si firesc in evolutia Farmec, intruchipand dorinta noastra de a fi mai aproape de consumatori, precum si angajamentul de a informa cat mai precis cu privire la produsele din portofoliul companiei”, a declarat Andra sumandea, Specialist Marketing Farmec.
Lansarea revistei a avut loc pe 4 aprilie, in magazinul Gerovital situat in Centrul Comercial Platinia din Cluj-Napoca, reunind reprezentanti ai presei si bloggeri, dar si consumatori fideli ai brandului. in cadrul evenimentului, invitatii au luat parte la o demonstratie de machiaj cu produse din gama Gerovital Beauty si la prezentarea trendurilor de cosmetica decorativa, sustinute de Gabriela Popescu, artist la Make-up Studio & Academy. De asemenea, consultantii Gerovital prezenti in magazin au realizat participantilor teste de dermoanaliza, in vederea evaluarii tipului de ten, apoi au oferit consultanta personalizata.
Testele de dermoanaliza reprezinta o facilitate disponibila exclusiv in magazinele de brand Farmec si Gerovital, prin care sunt analizate nivelurile de hidratare, de elasticitate, de sebum, precum si gradul de pigmentare al pielii.
In prezent, compania Farmec detine 26 de magazine de brand in 16 orase din tara, dintre care 8 Farmec si 18 Gerovital. in cadrul magazinelor Gerovital se regasesc toate produsele din portofoliul brandurilor Gerovital si Aslavital, iar magazinele Farmec cuprind atat gamele Gerovital, Farmec, Aslavital, cat si gamele pentru curatarea casei, Triumf si Nufar.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri