Comunicat de presa
Sloganul „Intră în lumea magică a parfumurilor! Maxim de parfumat, maxim de catifelat” este invitația adresată consumatorilor să exploreze cele 5 variante de balsam ultra concentrat Sano Maxima Perfume Collection: Soft Silk – inspirat de florile de migdal și atingerea delicată de mătase; Blue Blossom – inspirat de briza dimineții răcoroase, de apa rece și de florile albastre de primăvară; Golden Sunset - inspirat de florile de primăvară și de roua dimineții; Wild Pearl - inspirat de parfumul delicat al florilor albe și Maxima Baby – testat dermatologic, dedicat pielii sensibile a bebelușilor.
Simțul olfactiv este legat de amintirile noastre și ne influențează senzația generală despre lucruri. Folosirea balsamului pentru țesături este o întreagă experiență senzorială: rufele miros plăcut și devin catifelate.
Sano Maxima invită consumatorii să exploreze noua gamă de produse, inclusiv noul detergent pudră Maxima care curăță puternic și lasă un parfum de lungă durată, accesând link-ul: https://maxima.sanoromania.ro.
Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Metro, Cora, Selgros și Mega Image, DM, în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.
În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergenți pudră, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Fondat în 1965, SANO este liderul de piață în preferințele consumatorilor pentru produse de curățenie a casei și de igienă în Israel.
Grupul Sano deține în România brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.
Sano este prezent și în social media:
- https://www.youtube.com/channel/UCP6vr7M_d71YhLeotz4X6-A
- https://www.facebook.com/SanoRomania
- https://www.instagram.com/sano_romania/
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice