comunicat de presa
Brand-ul Tommy Hilfiger anunță că designer-ul american Tommy Hilfiger și Campionul Mondial FIA Formula OneTM și ambasadorul de brand la nivel global pentru colecțiile TOMMY HILFIGER destinate bărbaților, Lewis Hamilton, vor prezenta colecția colaborativă TommyXLewis Toamnă 2019 pe 16 septembrie 2019, ora 21:00. Evenimentul va avea loc înainte de deschiderea Săptămânii Modei de la Milano. Jurnaliști, influenceri și vedete vor participa la evenimentul experiențial organizat la Società del Giardino în Milano, Italia.
Colecția TommyXLewis Toamnă 2019 marchează cea de-a treia colaborare între Tommy Hilfiger și Lewis Hamilton, și îmbină stilurile comode pentru călătorii cu look-uri atemporale destinate orașului. Re:Down® și bumbacul organic adaugă un element mult mai sustenabil colecției. Roșu burgund și tonuri neutre se îmbină cu împrimeuri pline de culoare și carouri atemporale, infuzând treningul clasic, helanca, paltonul și geaca tip parka cu un twist modern. Logo-ul ,,LH” a evoluat într-un pătrat negru minimalist ce continuă să celebreze steagul iconic Tommy Hilfiger și inițialele pilotului de curse britanic. Colecția cuprinde îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, lenjerie de corp și șosete.
Colecția colaborativă TommyxLewis Toamnă 2019 va fi prezentă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate începând cu data de 29 octombrie 2019.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și #TommyXLewis, precum și conturile @TommyHilfiger și @LewisHamilton.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferi produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri