comunicat de presa
De mai bine de jumătate de secol, Hello Kitty® ocupă un loc important în cultura pop. Nu doar pentru faptul că este unul dintre cele mai iubite personaje, dar și pentru faptul că este ironică, nostalgică și o emblemă culturală cool, neclintită de-a lungul timpului. Din acest motiv, cu ocazia aniversării a 45 de ani a celebrului personaj, Levi’s® și-a unit forțele cu compania mama Sanrio și au create o colecție ediție limitată Levi’s® x Hello Kitty® pentru fete și femei. “Hello Kitty® x Levi’s®? Cred că vom avea nevoie de un nou cuvânt pentru adorabil”, spune Jonathan Cheung, SVP Inovație și Design de la Levi’s®.
Croită după estetica stilului de stradă, colecția cuprinde numeroase item-uri: tricouri, top-uri, hanorace sau piese din denim, toate cu popularul caracter japonez. Hanoracul Unbasic cu logo Hello Kitty® sau diversele accesorii cool: șepci sau borsete, aduc în atenție, pe lângă celebrul personaj și gașca sa de prieteni care apare în partea de sus a celebrului logo Levi’s® Batwing sau pe numeroase accesorii.
Levi’s® și Hello Kitty®, aceste două embleme culturale puternice, oferă un puternic impact emoțional. Astfel că, se creează o conexiune personală intensă, dar și o stare de nostalgie. Ceea ce face ca parteneriatul să fie unul perfect. Două branduri preferate care își unesc forțele pentru a crea ceva cu totul nou.
“Hello Kitty® și Levi’s® sunt două branduri globale de lifestyle cu un impact puternic în cultură și modă,” afirmă Maureen Bergmueller, Sr. Vice-Președinte al departamentului de Marketing și Brand Management, Sanrio,Inc. “Colecția noastră în ediție limitată unește imeaginea lui Hello Kitty’s® cu stilul emblematic Levi’s®, oferind un twist adorabil item-urilor clasice. Suntem încântați de parteneriatul cu Levi’s® pentru această mult-râvnită colecție și pentru faptul că vom sărbători cu stil cea de-a 45 a aniversare Hello Kitty®.”
Colecția Levi’s® x Hello Kitty® este disponibilă în magazinul flagship Levi’s® din Afi Cotroceni.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri