Comunicat de presa
Calendarul Caravanei WATER POWER by SEPHORA cuprinde activări în centre comericale în cinci orașe:
- 13 septembrie – București (Promenada Mall)
- 15 septembrie – Constanța (City Park Mall)
- 17 septembrie – Cluj (Polus Cluj)
- 18 septembrie – Timișoara (Shopping City Timișoara)
- 20 septembrie – Iași (Palas Iași)
SEPHORA a pregătit o serie de surprize pentru toți cei care își doresc să testeze aceste produse și să pătrundă câteva momente într-o oază de hidratare și relaxare.
LANEIGE Lip Sleeping Mask
Formula hidratantă conferă buzelor un aport de minerale și acid hialuronic formând o peliculă protectoare care menține hidratarea pe tot parcusul nopții. Vitamina C, antioxidanții și extractele din căpșuni, zmeură, coacăze și merișor ajută la eliminarea celulelor moarte, buzele devenind netede și catifelate.
LANEIGE Water Bank Moisture Cream
Crema hidratantă LANEIGE ce conține apă cu minerale ionizate, un amestesc de minerale esențiale precum zinc, potasiu, calciu, magneziu, mangan și sodiu care ajută la menținerea unui nivel de hidratare ridicat este soluția perfectă pentru tenul uscat cu aspect tern, culoare și textură neuniforme.
DR.JART+ Cicapair Tiger Grass Cream
Crema Cicapair calmează pielea iritată și inflamația. Formula conține planta cameleon, coada șoricelului, minerale, sodiu, potasiu, calciu și magneziu care întăresc hidratarea și revigorează pielea obosită.
belief Aqua Bomb Jelly Cleanser
Gelul pentru curățarea feței se transformă într-o spumă fină la contactul cu apa, elimină impuritățile și machiajul cu ajutorul bulelor fine. Gelul conține o formulă super-hidradantă oferind tenului hidratare, luminozitate și un aspect neted și catifelat.
***
Lansată în Franța, în 1970, rețeaua de magazine Sephora a devenit din 1977 parte a Moet Hennessy Louis Vuitton Group (LVMH Group), cel mai mare grup de lux la nivel mondial. Cu o tradiție de peste 45 de ani pe piață, Sephora oferă conceptul unic al unui spațiu dedicat frumuseții, locul unde vei găsi cele mai variate branduri, de la cele clasice, la cele mai renumite, exclusive sau în trend.
Astăzi, Spehora are mai mult de 600 de magazine în Europa și aproximativ 1900 de magazine la nivel internațional, prezente în 29 de țări din întreaga lume. În România, Sephora este prezentă pe piață din aprilie 2007.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri