Comunicat de presa
Danone continua traditia sa anuala si organizeaza o noua editie a Zilei Portilor Deschise, pe 26 octombrie 2019. in cadrul unui eveniment dedicat publicului larg, compania deschide portile fabricii de iaurt din Bucuresti tuturor celor interesati sa afle cum se produce iaurtul de calitate din lapte proaspat, colectat de la fermele si gospodariile din Romania.
incepand cu 15 octombrie, toti cei care doresc sa viziteze fabrica Danone din Bucuresti se pot inscrie completand formularul disponibil online pe www.danone.ro. Timp de o zi, in intervalul orar 10:00-18:00, doritorii vor putea vizita, pe baza inscrierii prealabile, fabrica de iaurt si vor putea intalni angajatii companiei. Interesul consumatorilor pentru acest tip de eveniment s-a dovedit anterior a fi mare si locurile disponibile s-au epuizat cu rapiditate.
„Noua generatie de consumatori este preocupata de provenienta ingredientelor din alimentele pe care le consuma si este normal sa fie asa, data fiind legatura stransa a nutritiei cu sanatatea lor si a celor dragi. Tocmai pentru ca recunoastem normalitatea unor astfel de intrebari, deschidem portile fabricii si ii invitam sa cunoasca in mod direct detalii despre cum laptele ajunge iaurt in fabrica Danone.
Mai mult, in acest an putem vorbi si despre doua momente speciale, respectiv 20 de ani de cand fabrica Danone opereaza in Romania si 100 de ani de cand Danone a produs primul iaurt in Barcelona. Un moment unic de celebrare, in care putem face un bilant unde am ajuns un secol mai tarziu: inspirati de viziunea Danone < „Definit scurt, in doar trei cuvinte, iaurtul inseamna < in cei 20 de ani de productie locala, Danone Romania a investit constant in modernizarea fabricii, iar astazi trimite iaurturi in alte 13 tari din regiune, aplicand standarde inalte de calitate si siguranta. Danone colecteaza anual peste 60 de milioane de litri de lapte proaspat, in cea mai mare parte provenit din surse locale, iar productia zilnica a fabricii este de 1 milion de iaurturi. Programul „Vino acasa la Danone”, desfasurat in fabrica din Bucuresti, cuprinde si vizite dedicate copiilor din clasele I-VIII, care au loc in fiecare zi de miercuri a anului scolar, dar si vizite dedicate studentilor sau partenerilor din zona de retail.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri