Comunicat de presă
WatchShop va oferi o multitudine de oferte, unele schimbându-se chiar de mai multe ori în aceeași zi. Vor fi reduceri până la 99%, printre care și ceasuri la 1 RON.
În 2018, WatchShop a avut vânzări de peste 400.000 RON în perioada Black Friday. În 2019, compania estimează vânzări cu circa 10% - 15% mai mult comparativ cu anul precedent.
“Pe durata Black Friday, reducerile se schimbă, uneori chiar de mai multe ori în aceeași zi. Oferta este însă limitată pe stocul disponibil. De aceea, recomandăm clienților să își aleagă preferințele la produse din timp, să își creeze wishlist-uri, pentru a fi pregătiți încă din seara zilei de joi pentru a achiziționa cât mai rapid ceasurile dorite”, spune Dragoș Diaconu, CEO Watch Shop.
WatchShop va avea aceleași reduceri atât online, cât și offline, în cele două magazine din București. În această perioadă vor fi reduceri la toate brandurile din oferta WatchShop, peste 100 în acest moment. Printre brandurile de ceasuri originale prezente pe site-ul WatchShop.ro se află: Garmin, Tissot, Casio, precum și branduri aduse în exclusivitate în România: Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S.
La Black Friday 2018, cel mai vândut a fost modelul Garmin Instinct. Pentru anul acesta, reprezentanții magazinului de ceasuri estimează că unul din modelele brandului Sekonda va fi cel mai căutat și cumpărat.
“De Black Friday, oamenii au un comportament diferit față de restul anului. Clienții cumpără mai ales în prima parte a zilei. Am observat că mulți clienți se loghează la 12 noaptea sau la 7 dimineața. De asemenea, unii clienți se hotărăsc să comande chiar înainte de prânz, în jurul orei 12:00 - 13:00. De Black Friday, valoarea medie a coșului de cumpărături este 500 de lei. Cu alte cuvinte, cu 10% peste coșul de cumpărături mediu anual. Astfel, observăm că de Black Friday oamenii cumpără ceasuri mai scumpe datorită reducerilor majore pe care le avem în această perioadă”, susține Dragoș Diaconu, CEO Watch Shop.
În perioada Black Friday, majoritatea comenzilor au loc online (peste 90%). În jur de 12% din clienți preferă să vină să își ridice personal comanda din showroom.
De Black Friday, predomină segmentul de audiență masculină - reprezentând 60% din numărul de comenzi, ca în restul anului.
În această perioadă, oamenii pot cumpăra ceasurile preferate, pentru care au așteptat și pe care le-au adăugat la wishlist-ul lor personal. De asemenea, clienții pot cumpăra ceasuri și pentru a le oferi cadou persoanelor dragi, întrucât începe deja perioada cadourilor.
Foto fr si main: By carlo dapino /Shutterstock
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural