comunicat de presa
Andra și invitații săi, alături de Orchestra Simfonică București, sub bagheta dirijorului Andrei Tudor și cu intervenția scenică a lui Cristian Leonte, au concertat în fața a peste 800 de invitați, companii și vedete, în beneficiul pacienților de la HOSPICE Casa Speranței. La invitația Carrefour, 29 de companii s-au reunit în cadrul unui concert caritabil, desfășurat la Opera Națională, luni, 9 decembrie și au donat 205.000 de euro către Hospice Casa Speranței.
Într-un decor de poveste, Andra a interpretat colinde tradiționale, melodii compuse de Andrei Tudor special pentru artistă și melodia Vin Acasă de Crăciun, lansată în premieră pe Scena Operei Naționale București. Pe scenă, au urcat să cânte alături de Andra, invitați speciali, precum: Bodo (Proconsul), Mircea Radu, Mioara Velicu, Liviu Teodorescu, Paula Herlo și Narcisa Suciu. Punctul culminant al concertului a fost ultimul moment artistic, susținut de Andra și Eva, fetița de doar 4 ani a cuplului Andra și Cătălin Măruță, care au cântat Deschide ușa, Creștine!, emoționând audiența.
“Crăciunul a fost întotdeauna un moment important în familia noastră. Aș vrea ca prin acest concert să reușim să aducem sărbători fericite pentru cei mai puțin norocoși dintre noi. Am cântat cu gândul la toți cei care au nevoie de speranță, de momente de liniște în pragul Sărbătorilor de iarnă și au nevoie să creadă într-un viitor mai bun, ca să poată găsi puterea să lupte în fiecare zi. “, a completat vedeta serii, Andra.
Prezențe din lumea mondenă s-au alăturat cauzei și au participat la evenimentul caritabil: Marius Moga, Gabriela Szabo, Alex Dima, Adina Buzatu, Olimpia Melinte, Anca Sina Serea, Iulia Albu, Elena Lasconi, Helmuth Duckadam, Irina Mohora, Monica Dascălu, Lavinia Petrea, ca să numim doar câțiva dintre ei.
Donațiile rezultate în urma concertului merg către HOSPICE Casa Speranței și asigură 2 milioane de minute de îngrijire paliativă. Îngrijirea paliativă își propune să îmbunătățească calitatea vieții pacienților și a familiilor lor atunci când se confruntă cu o boală incurabilă, prin servicii medicale și sprijin social, consiliere psiho-emoțională și spirituală atât pentru pacienți, cât și pentru familiile lor.
”Avem 4.000 de motive pentru care să luptăm zi de zi, acesta este numărul pacienților pe care HOSPICE Casa Speranței îi îngrijește în prezent. Gestul făcut de Carrefour și toți partenerii, de Andra, de toți artiștii care au urcat pe scenă, de Orchestra Simfonică București și de dirijorul Andrei Tudor, ne face să simțim că avem și milioane de prieteni în jur. Iar pentru asta suntem extrem de recunoscători!”, a spus Mirela Nemțanu, Director Executiv Fundația HOSPICE Casa Speranței.
WDP, Prime Kapital, DN1 Value Center, Nepi Rockcastle, Renovatio Trading, Element Industrial, Cushman Wakefield Echinox, AFI Cotroceni, P3 Logistic Parks, CBRE, Albalact, Mastercard, RBC, Smart ID, Immofinanz, BRD Finance, BRD Societe Generale, One United Properties, EY, Havas, Tuca Zbârcea & Asociații, Veranda Mall, Publicis, EMI, Graffiti PR, Marsh, Amalia Năstase Communication, Forbes și Forbes Life și-au unit eforturile într-o inițiativă ce a avut ca scop creșterea gradului de conștientizare pentru implicarea civică.
Îndemnul unitar al acestora a fost legat de utilizarea instrumentelor financiare, deductibile fiscal, precum redirecționarea impozitului pe profit (în cuantum de 20%) în cazul companiilor sau a impozitului pe venit (în cuantum de 2%) pentru persoanele fizice, către cauze sociale. Prin aderarea la acest efort comun pentru HOSPICE Casa Speranței, cele 30 de companii și artiștii susținători își doresc să creeze valoare nu doar sustenabilă, ci și scalabilă pe termen lung.
”Dincolo de contribuția reală, palpabilă, adusă pacienților de la HOSPICE Casa Speranței, Centru de Excelență pentru îngrijire paliativă din sud-estul Europei, acest eveniment stă ca o dovadă a faptului că binele nu lasă loc rivalităților de niciun fel. Cum HOSPICE sunt campioni în lumea binelui, la fel, în această seară, 30 de companii și-au unit forțele pentru o cauză comună. Este o performanță de care suntem mândri și pentru care le mulțumim celor care au răspuns apelului nostru”, a declarat Anca Damour, Executive Board Member, Carrefour România.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri