Comunicat de presă
LifeBox, conceptul de healthy food delivery dedicat persoanelor care își doresc un stil de viață sănătos, a inițiat o campanie de sponsorizare a Asociației Magic, în cadrul căreia va livra 8.000 de meniuri în spitale până la finalul acestui an. Pe lângă meniurile livrate, compania va dona lunar și o sumă de bani. Valoarea cumulată a sponsorizării se ridică la 55.000 de euro.
Meniurile pregătite de LifeBox sunt livrate începând cu această lună și conțin masa de prânz și o gustare. Acestea vor fi livrate prin rotație, în fiecare săptămână, timp de patru zile, către familiile și aparținătorii copiilor internați în secțiile de oncologie pediatrică din Spitalul Clinic de Urgență pentru copii „Marie Sklodowska Curie” și din Institutul Oncologic „Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu” București. În prezent, LifeBox și Asociația Magic fac demersurile necesare pentru a primi aprobare de a livra meniuri și la al treilea spital din Capitală. Potrivit reprezentanților companiei, toate inițiativele care implică donarea de mâncare trebuie să respecte o serie de reguli stricte prevăzute de unitățile sanitare, astfel că meniurile LifeBox livrate în spitale îndeplinesc toate aceste norme de alimentație.
“Uneori, chiar și cele mai dificile probe ale vieții pot fi trecute cu succes, dacă ai alături de tine o echipă care să îți dea curaj zi de zi și să te susțină până la capăt. Copiii cu afecțiuni grave și familiile lor au un sprijin puternic în Asociația Magic, o echipă inimoasă de oameni specializați în activități sociale. Proiectul MagicHELP – Rețeaua Solidarității, din care suntem mândri că facem și noi parte, reunește aceste familii cu copii grav bolnavi și companiile ce pot contribui cu produse sau servicii. Cu valori centrate în jurul unui stil de viață sănătos, bazandu-ne pe rolul nutrițional-afectiv pe care îl ocupă alimentația, întreaga noastră echipă, de la colegii din producție până la matinalii colegi de la delivery, este bucuroasă că se poate alătură acestei inițiative și ne-am dori ca din ce în ce mai multe persoane sau companii să se implice în astfel de cauze. Este atât de simplu să faci bine, iar sentimentul pe care îl trăiești făcând asta nu poate fi exprimat prin cuvinte, trebuie doar să-l experimentezi”, au declarat co-fondatorii LifeBox.
LifeBox este un proiect românesc dedicat tuturor celor preocupați de un stil de viață echilibrat și sănătos, oferind zilnic meniuri calculate la un anumit număr de kilocalorii în funcție de stilul alimentar al clientului, sub îndrumarea unui medic nutriționist specializat în obezitate infantilă - Anamaria Iulian și Alex Cîrțu, Chef-ul LifeBox. Start-up-ul lansat în urmă cu peste doi ani și jumătate de către antreprenorii Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuzniar, numără o echipă formată din 70 persoane și peste 25.000 clienți unici din trei orașe din țară.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri