IN ACEST ARTICOL:
Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.  

Comunicat de presă

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel:

Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.  

Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;

În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;

Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Organizatorii festivalurilor UNTOLD și Neversea dau startul celei mai longevive inițiative de donare de sânge din România, BLOOD NETWORK, care a ajuns, în acest an, la a 10-a ediție. De la începutul campaniei au fost salvate peste 60.000 de vieți, Kaufland România simplifică accesul la ofertele săptămânale prin noul canal de WhatsApp Kaufland lansează campania România știe să gătească

Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;

De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);

Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.

Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.

Peste 100 de speakeri la Arena Elevilor, cel mai mare eveniment de orientare în carieră și dezvoltare personală din România! România ar putea câștiga 24 miliarde de euro anual, dacă ar angaja cu 3% mai multe femei, până în 2030 Cinci motive care fac din Conferința Globală IAA Creativity4Better 2024 - un must-attend

Clienții sunt îndemnați:

- să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;

- să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;

- să vină neînsoțiți la cumpărături;

- să respecte regulile de prevenție și igienă;

- să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;

- să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;

- să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor;

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

DESCHIDEM ȘCOALA pentru al patrulea an: ore de română și matematică, consiliere psihologică și săli de clasă echipate digital pentru elevii din medii vulnerabile Kaufland aniversează 5 ani de Kaufland Card și răsplătește loialitatea consumatorilor Kaufland continuă să susțină educația prin campania Începe școala cu oferte de 10 (zece)

Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației.  

De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri