Comunicat de presă
„În această perioadă dificilă prin care trecem, noi, ca retailer, avem un rol crucial și o mare responsabilitate prin urmare, ne-am mobilizat și depunem toate eforturile pentru a rămâne în continuare un loc sigur pentru cumpărături, atât în magazine, cât și în mediul online. În continuare, siguranța e cea mai importantă și acționăm conform unui plan de măsuri pe care le-am pus deja în aplicare. Pentru a reuși să trecem cu bine de această perioadă, e nevoie ca împreună cu clienții, partenerii și întreaga comunitate să depunem un efort comun și să dăm dovadă de implicare și înțelegere. E important să respectăm regulile de siguranță și recomandările din partea autorităților, să consumăm responsabil și echilibrat”, afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.
Alături de măsurile de prevenție implementate deja în magazine, în centrele logistice și la sediul central, Mega Image a implementat recent măsuri suplimentare, astfel:
Modificarea programului magazinelor: toate magazinele Mega Image, inclusiv cele non-stop și Shop&Go, vor avea program limitat în această perioadă si vor functiona în intervalul orar 08:00 – 22:00 pentru optimizarea activitatilor de igienizare, dezinefecție și aprovizionare.
Program dedicat persoanelor în vârstă și celor cu dizabilități: pentru a susține și mai mult comunitatea, prin protejarea persoanelor în vârstă și celor cu dizabilități, magazinele Mega Image și Shop&Go vor fi deschise special pentru acestea în intervalul orar 07.00 – 08.00. Astfel, începând cu 23 martie, în acest interval, va fi permis accesul în magazin doar pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani și cele cu dizabilități.
Modificări la raioanele de autorservire: pentru a evita cât mai mult contactul cu alimentele vrac,
măslinele se vând doar în caserole preambalate și precântărite, fiecare produs de panificație sau patiserie este preambalat individual în pungă de hârtie, iar vitrinele cu autoservire (fruit bar, salad bar cele, cele cu mâncare gata pregătită) sunt temporar închise.
Limitarea accesului în magazine, în perioadele în care sunt aglomerate, la un număr redus de persoane.
Panouri transparente montate în toate magazinenele la casele de marcat, care vor fi un scut de protecție împotriva COVID-19 între clienți și casieri.
Marcaje pe podea, în zona caselor de marcat pentru indicarea distanței de cel puțin 1 metru între clienți.
Cumpărături mai sigure în online: pentru a evita contactul prelungit la predarea produselor, livrările din supermarketul online propriu sunt limitate la plata online cu cardul. Plata ramburs, cu cash, a fost eliminată temporar în această perioadă.
Livrare comenzi online fără contact direct cu curierul pentru cazurile de autoizolare la domiciliu: pentru situtațiile în care clienții sunt în autoziolare la domiciliu, curierul trebuie anunțat anterior și va lăsa coletele la ușă, evitând astfel contactul direct. Alte măsuri de prevenție privind cumpărăturile online sunt detaliate aici.
Alte măsuri care au fost deja implementate, alături de recomandări, de informare și educare pentru clienți la cumpărături sunt:
- Igienizarea și dezinfectarea spațiilor și suprafețelor comune din magazine, la fiecare oră
- Geluri dezinfectante disponibile la intrarea în magazine, la care au acces atât echipele din magazine, cât și clienții
- Mănuși de protecție pentru toți angajații
- Recomandare pentru menținerea distanței la casele de marcat, de cel puțin un metru între persoane
- Distribuire masti de protecție pentru angajații din magazine
- Recomandare pentru plata cu cardul sau cu telefonul
- Recomandarea unui comportament responsabil prin cumpărarea doar a cantității necesare de produse
- Evitarea cumpărăturilor în orele de vârf și staționarea pe termen lung în magazine
- Recomandare cumpărături doar de către un singur membru al familiei sau apropiat
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară