Comunicat de presa
Bazat pe valori comune, cum sunt tradiția, performanța și profesionalismul, parteneriatul aduce împreună două branduri clujene puternice: CFR, campioana României din ultimii 3 ani și Farmec, cel mai prestigios brand românesc de cosmetice.
„Sportul, și mai ales fotbalul considerat sportul rege, aduce oamenii împreună. De-a lungul timpului, Farmec a susținut diferite echipe sportive locale și a construit un teren de fotbal lângă parcul Farmec, pentru a încuraja un stil de viață activ. Acum, suntem mândri să ne alăturăm clubului sportiv CFR în calitate de parteneri oficiali și să sprijinim o nouă echipă clujeană de mare succes, dar și juniorii fotbaliști talentați ai Centrului de Copii și Juniori al CFR 1907 Cluj. Pentru noi, acest parteneriat reprezintă încă un pas în consolidarea relației cu comunitatea locală și un nou context de a interacționa cu actualii și potențialii noștri clienți.”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
„Suntem onorați că Farmec, companie românească de renume, se alătură echipei și proiectelor noastre. Împreună ne propunem să le oferim sportivilor noștri cele mai bune condiţii pentru dezvoltare și performanță.”, a declarat Marius Bilașco, Director Sportiv CFR Cluj.
Înființat în anul 1907, clubul sportiv CFR Cluj a câștigat de șase ori titlul de campioană națională (în 2008, 2010, 2012, 2018, 2019, 2020), de patru ori Cupa României (2008, 2009, 2010, 2016) și de trei ori Supercupa României (2009, 2010, 2018). Centrul de Copii și Juniori al CFR 1907 Cluj a devenit în ultimii ani un punct de referință, având rezultate remarcabile: republicanii U19 au câștigat Cupa României în sezonul 2018-2019, iar în sezonul 2019-2020 au participat la Turneul Final al Campionatului Național. Cu peste 300 de copii legitimați, echipele CFR 1907 Cluj au câștigat numeroase turnee de elită, având zeci de jucători internaționali cu multe convocări la loturile naționale de juniori și tineret.
Promotor al valorilor românești și actor civic activ, Farmec susține constant evenimente din domeniul sportiv, muzical, al cinematografiei, al educației și dezvoltării personale, implicându-se, de asemenea, în campanii de responsabilitate socială.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri