comunicat de presa
Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla, din boabe cultivate responsabil în cele mai renumite regiuni producătoare de cafea ale lumii.
Pentru a răspunde tuturor pasionaților și iubitorilor de cafea, Perla vine în diverse variante – cafea boabe, măcinată sau capsule, iar alegerea sortimentului preferat este la îndemâna oricui. Pe lângă descriere, cafeaua Perla are marcat pe ambalaj și un indicator de intensitate, care reprezintă caracterul și consistența amestecului de cafea, bogăția gustului și puterea aromei.
Gustul intens, aromele autentice și textura unică completează gama Perla, astfel încât pasionații de cafea să se bucure de o experiență și gust specifice cu fiecare ceașcă.
„Marca noastră proprie Perla, cu o gamă completă de sortimente de cafea, ne consolidează prezența într-o categorie care a crescut semnificativ de la an la an. Este o categorie care se adresează atât consumatorilor experimentați, cât și celor care vor să exploreze noi sortimente. Ne bucurăm că le oferim acum clienților noștri lumea aromelor de cafea prin noua marcă proprie Perla. Aceasta ne aduce mai aproape de obiectivul nostru: să avem produse de calitate, accesibile, dar și o gamă variată, în care să își regăsească preferințele fiecare consumator în parte”, afirmă Adrian Nicolaescu, VP marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image.
Arta boabelor perfect prăjite și intensitățile diferite, personalizate pentru fiecare colecție, sunt garanția că există o Perla care să se asorteze perfect cu fiecare pasionat de cafea. Astfel, consumatorii pot alege din trei sortimente Perla: Origins, Italian Roast și Aroma.
Origins a fost conceput pentru cei care preferă arome autentice, bogate și exotice, iar gusturile unice sunt selecționate din regiuni renumite în lume pentru cafea, printre care Columbia, Sumatra sau Kenya. Pentru un gust perfect și o textură rafinată, consumatorii pot alege colecția Italian Rost, în timp ce gustul unic al boabelor de cafea Arabica și Robusta din colecția Aroma creează balansul ideal pentru o ceașcă de cafea cu note elegante și echilibrate.
Colecția Perla este disponibilă în toate magazinele Mega Image, Shop&Go și în supermarketul online.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri