Comunicat de presă
Magazinul este un spațiu cu adevărat unic, conceput pentru a oferi o experiență captivantă iubitorilor sporturilor. Colecțiile sunt prezentate pe o suprafață de 382 mp, permițând clienților să descopere inovațiile dezvoltate de Nike pentru clienții săi într-un spațiu creat la standarde internaționale.
Deschiderea unui nou magazin flagship Nike face parte dintr-un plan strategic ce urmărește implementarea experienței de retail a brandului și expertiza în dezvoltarea de produse performante dobândită pe parcursul istoriei sale de peste 50 de ani.
Clienții și fanii Nike vor descoperi în magazin colecțiile de fitness, alergare, baschet, dar și de sportswear, atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii. Toate acestea se regăsesc într-un spațiu în care fiecare element transmite inovația și esența Nike, brand care a promovat creativ activitățile sportive, cu un accent constant pe noutate și performante.
Experiența Nike este aparte în acest magazin, un diferențiator major fiind corner-ul de personalizare tricouri care este prezent exclusiv în Flagship Store-ul Nike din AFI Cotroceni.
„Redeschidem astăzi magazinul Nike din centrul comercial AFI Cotroceni într-un nou format ultra modern și într-un spațiu mai mare și mai generos. Suntem pregătiți să oferim clienților noștri o experiență de retail completă. Am pregătit și o surpriză în exclusivitate pentru clienții magazinului Nike din AFI Cotroceni - o zonă dedicată pentru personalizarea tricourilor. Cei care achiziționează un tricou Nike și doresc să exprime cât mai bine felul lor de a fi vor regăsi foarte multe variante de personalizare în zona special creată în magazin. Ne bucurăm că am reușit să livrăm un proiect foarte important pentru noi într-un context general complicat. A fost o muncă de echipă, un exemplu relevant chiar pentru campania globală Nike care se derulează în această perioadă - #NimicNuNePoateOpri“, a declarat Mălina Soare, Marketing Manager România & Bulgaria, Sport Time.
Magazinul Nike AFI Cotroceni se redeschide în aceeași locație de la etajul 1 și își așteaptă clienții de Luni până Duminică în intervalul orar 10:00-22:00.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri