Comunicat de presă
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, păstrează tradiția și, pentru al 13-lea an consecutiv, anunță deschiderea Târgului de Crăciun în cele șapte magazine pe care le deține în România. Acesta va aduce, cu ocazia ediției 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sărbătorilor de iarnă.
Târgul este deschis clienților începând cu data de 1 noiembrie 2020, până la începutul lunii ianuarie 2021 și va fi amplasat pe o suprafață de aproximativ 150 mp, în zona de grădină a fiecărui magazin.
„Sortimentul din acest an cuprinde peste 1.000 de articole dedicate Crăciunului. Printre acestea se numără 30 de modele de brazi artificiali, peste 31.000 de metri de beteală în diverse culori și forme, mai mult de 150 de modele de globuri de Crăciun simple sau cu LED, din materiale precum sticlă, plastic, catifea și lemn, globuri pictate manual și peste 90 de tipuri de lumânări de Crăciun. Pe lângă acestea, vom aduce și în acest an un sortiment bogat de brazi naturali importați din Danemarca“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Reprezentantul companiei a mai afirmat că, în acest an, în interiorul Târgului de Crăciun au fost amenajate suprafețe tematice ce marchează principalele direcții în decorarea cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Astfel, tematica Familie este una tradițională, axată pe decorațiuni în culori precum verde, roșu sau auriu. Tematica de amenajare Elegant aduce un aer modern și propune culori precum roz, lila sau auriu, în timp ce tematica Natur aduce decorațiuni sub gama de culori maro, antracit, albastru închis. De asemenea, sortimentul premium de produse de iluminat dedicat Crăciunului va fi expus sub o formă specială, de tipul shop-in-shop, pentru a fi mai prietenoasă pentru clienți și mai ușor de accesat.
Pe lângă produsele destinate amenajării interioare, Hornbach propune și în acest an o gamă variată de articole speciale pentru decorarea grădinilor și a spațiilor exterioare precum instalații, figurine de mari dimensiuni și decorațiuni în ton cu atmosfera de sărbătoare.
„O altă categorie de produse care va avea succes în acest an este cea a globurilor de sticlă pictate manual, produse în România. Acestea sunt inspirate din poveștile și tradițiile locale și suntem siguri că vor fi apreciate de clienții noștri. De asemenea, instalațiile de brad SMART ce pot fi programate de la distanță vor fi îndrăgite de clienți“, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.
Acesta a subliniat, de asemenea, că în topul celor mai vândute produse vor și în acest an de suporturile de brad cu rezervor de apă, clopoțeii de Crăciun personalizați și decorațiunile pentru brad de tip agățătoare.
„Ca în fiecare an, mizăm pe impactul pozitiv pe care îl va avea Târgul de Crăciun asupra cifrei de afaceri a companiei. Este important de menționat că toate produsele disponibile în cadrul zonei special amenajate pentru sărbătorile de iarnă pot fi comandate și în magazinul nostru online, fiind astfel accesibile unui număr cât mai mare de clienți din întreaga țară“, a completat Mugurel-Horia Rusu.
Potrivit afirmațiilor sale, o parte din produsele destinate Crăciunului provine și de la furnizori locali.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri